prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 noen som kan komme med noen fine jentenavn til meg.. har tenkt på eline eller nathalie, men vet liksom ikke helt, er så utrolig vanskelig.. tar imot med takk:)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Om babyen i magen er en jente skal hun hete Mathea:-) Syns også Sofie er veldig fint. Ikke lett å finne navn nei:-)
♥sjiga♥ Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Rakel leah serina celina(e) elina elida marielle michelle henriette elvira ylva ea iselin christel andrine hanna adele
lana<3 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Vår jente skal hete Letizia Elin, men vi har vært gjennom Anna Maria Elina Iselin Isabella Rebecca Helena Celina Amalia Min favoritt var Elina...men ble nedstemt og vi møttes på midten...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Celine Cassandra Katharina Victoria Isabel
Edelweis Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 jeg synes nathalie er fint=) d ser du sikkert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå