Gå til innhold

på gjensyn folkens!!!


lykkeliten 18.3.07+26.7.08

Anbefalte innlegg

Nå takker jeg for meg her på 1 trimester. jeg har nå 197 dager igjen, så jeg lusker meg nå over i 2 trim.. etterlengtet også må jeg si!!! Håper vi sees igjen der, og ønsker dere en flott dag videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott:) jeg koser meg så godt jeg kan, ta tiden fremover med et smil er det man må. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 mars. de er litt usikre, fare for at det kan bli 4:) dager lenger. blir da samme dato som deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:) Har du tatt UL eller? Det har jeg, så det er ut i fra den datoen jeg er registrert her:) Og den har stemt begge gangen (vært på flere UL) De har funnet en ny metode for å bestemme terminen nå som skal tas ibruk, og det er å måle hodeomkretsen, og det stemte akkurat med hva hun andre hadde sagt, og hun målte crl. Crl denne gangen sa at jeg var 11+2 så de vokser vel i rykk og napp. Var på UL på tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok ultralyd når jeg var 7+6. utifra det var det visst vanskelig å se iom at det var så tidlig,,,, utifra det har jeg nå den 23. stoler ikke helt på de. ul i mitt forrige svangerskap i 9 uke sa termin 17 juli. i 18 uke fikk jeg ny termin den 10 juli, og fødte på termin. så jeg får smøre meg med mer tålmodighet gitt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler litt på den jeg har fått siden jeg har vært på 4 stk, og de har alle indikert på at terminen er rundt den datoen:) Men som sagt, de vokser jo i rykk og napp:) Og med den nye metoden skal det bli enklere å fastslå terminen:) Men termin betyr jo ikke at det bør skje akkurat den dagen, jeg regner med at jeg nok må gå over tiden som alle andre i familien, og jeg selv gjorde forrige gang. Skal dog prøve alle kjærringråd de siste 3 uken før terminen, og om jeg må også over terminen.

 

Skal dere vite hva det blir eller? Vi skal ikke, gjorde ikke det sist heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble snytt for overtiden sist. var så innstilt på 10 dager over, så kom han jaggu på datoen jeg hadde termin. begynte dagen før, så ja... dødsliten. den gang visste vi ikke kjønnet, vet ikke om vi vil vite det denne gangen. bor sammen en kjæresten min som ikke har barn fra før, og siden han er 1 gangs ventende og ikke jeg, så føler jeg at han må få bestemme. selv er jeg dødsnysgjerrig.... men da er liksom litt av spenningen over, er noe med det å ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så artig. ja, jeg jobber akkurat nå, så jeg må chatte litt mens jeg er her... har ikke nett hjemme. bor i et nybygd hus, og telenor påstår at de ikke har mer kapasitet der jeg bor, så sinnsykt artig... not. så jeg skal svippe en tur innom før jeg drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...