Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Da rusler jeg over til 2. trimester. Det er liksom en milepæl det, selv om utfallet av akkurat dette svangerskapet fortsatt er veldig usikkert pga komplikasjoner. Skal til spesialist på høyrisiko svangerskap på onsdag, og er veldig spent på hva han/hun kommer til å si om sjansene videre. So far, so good:-) "Snakkes" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Kos deg:) Og som jeg sa til ei over her, jeg kommer etter om noen dager;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 velkommen inn på 2 trimester ja ;o) Hvor gamle er barna din og hvor gammel er du??? Må bare spørre siden nick navnet er snart 6 barnsmor ;o)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 hei, vi snakkes igjen:) jeg blir nemlig også med, ønsker deg lykke til på onsdag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Barna mine er fra 2-13 år. Selv er jeg 37. 9-åringen min syntes jeg begynte å bli litt gammel nå, og lurte på hvor lenge man faktisk kan bli gravid. Jeg svarte at om vi skulle ha lyst gikk det vel an å få barn en 5-6 år til ... "Flott, da rekker vi 3 til!" var kommentaren... (men det er ikke planen, altså:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Hihi ok. Måtte bare spørre. Er 31. venter nr 4. Barna er mellom 8-15 hos oss ;o) JA........... vi startet tidlig. hehehee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå