Gå til innhold

Er det virkelig mulig at jeg kjenner masse bevegelse og bare er 12+2?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enten er det luft du kjenner,, eller så er terminen feil ja... Det er IKKE vanlig å kjenne masse liv i uke 12+2 for babyen er veldig liten enda...

Du kan jo fortelle dine mistanker til legen din,,,, kanskje hun ordner en UL til deg, for å sjekke størrelsen/alderen til nurket ditt i magen...

Det står jo at en kan kjenne liv i trettende uke på ukesoversikten her inne. Men dette er rimelig mye liv føler jeg.

Har kjent dette før så jeg er rimelig sikker på hva jeg kjenner denne gangen.

Jeg trodde også jeg kjente liv så tidlig andre gang jeg var gravid. Var helt sikker faktisk siden jeg jo kjente til hvordan det skulle kjennes ut. Jordmor bare lo av meg. Men så fødte jeg da og tror du ikke jeg kjente de samme tingene like etter fødselen også! Så det var ikke liv jeg kjente likevel. Var kanskje sammentrekninger livmora som kjentes så godt?? Denne gangen var jeg ikke helt sikker på at det var spark jeg kjente før i uke 16 og da skjedde det kjempesjelden. Bare et bitttelite dult med dagesvis mellom.

Sånne bevegelser som jeg ikke har vært helt sikker på har jeg kjent i 1,5 uke. Sånne "mulig bevegelse eller livmor som strekker seg følelse". I dag er det virkelig sånne bobler som sprekker-spark, mange! Er rimelig bombesikker :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...