Gå til innhold

Kan dere være så snille og hjelpe meg litt med motivasjonen, jenter?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så flink det siste halvåret. Driver egentlig ikke og slanker meg, men prøver å legge om livsstilen min. Står veldig i faresonen for diabetes type 2, høyt kolesterol og andre livsstilssykdommer. Og det er skikkelig kjipt i en alder av 21.

Men i det siste har jeg vært mye syk, forkjølet og sånt. Og da har jeg kost meg med sjokolade og slikt. Men det er greit, siden jeg ikke går på noen streng diett.

Problemet mitt er at jeg lett mister motivasjonen. Jeg kan starte meg en ting en uke, og to uker etterpå er jeg drittlei og faller tilbake på gamle vaner. Jeg er derfor kjempestolt over de siste månedene. Men nå føler jeg at jeg snart faller tilbake til de gamle vanene, og det vil jeg ikke.

Vær så snill og kom med noen oppmuntrende ord da.

Hilsen en småsyk

Fortsetter under...

Tenk på hvor flink du har vært det siste halve året, hold fokuset ditt der, fortsett med det, du har jo gjort en kjempejobb!

Om du er litt syk, og spiser litt sjokolade, så ikke tenk at dette var deilig, nå gidder jeg ikke mer av det der sunne-greiene, men ta det som en pause, og start opp igjen med det gode sunne livet ditt.

Du har alt å vinne og absolutt ingenting å tape på å fortsette de nye fine vanene dine.

Tenk på den gode følelsen det gir deg å ha klart dette over så lang tid.

Ønsker deg all lykke til videre - gi full pupp!

tenk på hvordan du hadde det for 6 mnd siden... vil du virkelig tilbake ditt? Har du ikke merket masse positiv med kroppen i det siste og vil fortsette med det?

Og det er vannvittig kjipt og begynne igjen. Ha som motivasjon at du aldri skal tilbake ditt du var. Det kan bare bli bedre :) Dette klarer du.

Slankern :)

Dette klarer du fint :) Vi får alle en liten nedtur i ny og ne- ikke se på det som en sprekk, men start på ny frisk igjenn dagen etter. Det er en del av livet det også :)

Merker du ikke at klærne sitter bedre/ finere på kroppen? Vil du tilbake til utgangspunktet og så måtte begynne helt på ny?

Se på morgendagen som en ny start i livet ditt- mange nye muligheter. Det er du som er sjefen i livet ditt, ta gode & sunne avgjørelser for kroppen din :)

Ønsker deg masse lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...