missmam Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Heisann! Jeg kjenner sånne små dunk av og til... er noen dager siden nå, tror det er babyen.. men er fortsatt usikker da jeg er førstegangs gravid! I stad når jeg måtte tisse.. var det av og til akurat som om jeg plutselig måtte tisse masse men så ga det seg.. så kom det igjen et par ganger..! Dette må da vel være spark, eller hva? Det var liksom spark inn over i magen ikke utover mot yttersiden av magen som jeg har kjent før.. Men den sparker vel alle veier... Håper ikke den kommer til å bruke blæra mi som trampoline altså...! er 17+5 på vei.
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hei! Det var nok babyen din som hoppa på blæra di ja:) Min gjør det hele tiden, kjenner ut som jeg holder på å tisse på meg, så kommer det bare en liten stråle når jeg går på do. Koselig uansett da, herlig å kjenne liv i magen!!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Var nok den lille som turnet ja.. hihi Mer kommer så vend deg til det. hihihihi ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå