Gå til innhold

hva er brystskjold?

Anbefalte innlegg

bruker man det mens man ammer? har vært sår på brystvortene siden vesla ble født, 3 uker siden. nå er den ene bra,men den andre er fortsatt driiit vond selv om de fleste sår er vekke, har to sprekker på hver side, men det føles vondere enn noen sinne faktisk, rart.

er brystskjold noe å anbefale kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6228388-hva-er-brystskjold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte brystskjold de første 2 mnd jeg ammet mitt barn.Du får kjøpt det på apoteket.Det er et plastskjold som du setter inntil brystvorten din slik at barnet suger på den.Ser nesten ut som en flaske smokk.det hjelper kjempe godt mot såre brystvorter.Anbefales virkelig!!Jeg brukte også en krem som het brystvorte salve.Det er veldig bra!

anbefaler ikke brystskjold, er et h... å slutte med alsÅ!! Dersom det plutselig er vondere kan det være du har fått sopp. Kan jo prøve å smøre deg med youghurt naturell og se om det hjelper( må også smøre babyen noen ganger til dagen i munnen).

Snakka med en ammehjelp som mente en burde fått brystskjold på resept slik at svært få fikk det.... skaper ofte mer problem enn det gjør nytte for seg. Jeg prater av erfaring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...