Gå til innhold

kynnere i hele natt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke været noe særlig plaget med kynnere til nå i svangerskapet, men i natt så våknet jeg av de flere ganger (hele natten).... ikke så veldig vondt men når jeg prøvde å snu meg eller reise meg var det skikkelig ubehagelig... hver gang jeg var våken (8-10 ganger...) var magen min stein hard...! Noen som har opplevd det samme...??? kan det være et tegn på at noe holder på å skje?, eller er det sånn det er mot slutten... er i uke 37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat like langt på vei som deg, og har hatt det slik den siste uken! Er redd åpningen begynner å bli stor her, uten at jeg vet noe sikkert... har hvertfall ekstremt med maserier på kveld og natt. Ikke like ille på morgenen! Det er litt deilig..

Skrevet

Kanskje det er det jeg har og da?? i natt var jeg ekstremt mye våken og magen var hard hver gang .. og mensmurringene har tatt seg opp.. særlig på kvelden..

hodet festa seg for litt over en uke siden..slutten av uke 34.. jeg er nå 36 uker :=)

Skrevet

Er i uke 36 og fikk kynnere veldig tidlig... Før kom de når jeg gjorde ting, men nå kommer de når jeg ligger og slapper av på sofaen også. Har det som deg på natta, i natt våknet jeg hver gang jeg snudde på meg og magen var knallhard. Det er veldig positivt, for da er livmoren forberedt når de virkelige riene setter i gang. Har begynt å få ekstra utflod innimellom i forbindelse med en litt "kraftig" kynner, og venter liksom på at det er slimproppen som skal gå. Men er nesten for ille å gjøre det også, for fortsatt kan jeg gå over termin. Men jeg skal ikke nekte for at jeg håper noe skjer snart, selv om jeg har 41/2 uke igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...