Bruse tobarnsmamma Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Heisann! Flere med termin i dag? Jeg kommer nok ikke til å føde i dag..Har regnet med å gå over siden jeg gjorde det sist og er ikke lei heller. Formen er fin og jeg prøver å slappe av å sove litt på dagtid mens jenta mi er i bhg. Men spennende å se om det blir mange som føder i dag. Skulle det ikke være fullmåne?? Uansett, lykke til alle september damer!! Bruse har baby i magen 7.9.06
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hei Bruse, du høres ut som meg, du, selv om jeg har termin om 2 dager. Regner med å gå over, gikk 13 dg over sist (skulle settes i gang den dagen jeg startet av meg selv). Jeg nyter timene hvor lillemor er i barnehagen, og ikke er jeg lei jeg heller. Men hadde jo ikke gjort no hvis det hadde skjedd no snart, da, hihi. Lykke til!
MaraM Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Hei! Jeg har termin i dag og har heller ikke regnet med at det skulle skje noe. Er forkjølet og dårlig så det hadde ikke gjort noe om han ventet litt til.. Men: har nett oppdaget litt tegningsblod/blodslim i trusa, så kanskje noe er i ferd med å begynne her?? Tør ikke håpe..
Bruse tobarnsmamma Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2006 Hei Propellen!! Viktig det å nyte de siste dagene som gravid, iallefall når man ikke har noen plager..men skjønner godt de som er lei også altså. Sist var jeg lei, gikk 10 dg over, men da visste man ikke hva man gikk til heller og var veldig spent. Det er jeg selvfølgelig nå også og blir kjempespennende å møte babyen, men man setter liksom litt mer pris på fritiden på forhånd.Har jobbet 100% frem til permisjonen også så da blir liksom disse ukene før ekstra viktige.Kjenner også at jeg gruer meg litt til fødselen, selv om det gikk veldig fint sist,så er ikke de siste cm så veldig kjekke...Håper jeg slipper å bli satt i gang iallefall... Du må ha masse lykke til når det skjer noe iallefall!!! Vet du hva dere får? Vi får en gutt!! Lykke Lykke til!!!! Klem!!
Bruse tobarnsmamma Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 Så spennende da! Begynte sånn for meg sist at slimproppen gikk, men det var 10 dg på overtid da. Men høres jo ut som noe kan skje da snart. Jeg fødte iallefall dagen etter slimproppen gikk, men det er jo veldig individuellt..Uansett håper jeg du snart blir frisk igjen og klar for fødsel!!! God bedring!! Og masse lykke til!!!
RundLurt? Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 jeg har også termin i dag, våkna av at det rant blodig slim nedover låret mitt 5 i mårest, istad kom det masse slim på papiret, mener masse altså, d kommer fortsatt mye av det, har hatt en del vonde sammentrekninger, men ikke regelmessig ennå, så jeg håper det blir snart nå da, for denne dagen har jeg ventet på i evigheter:-)
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Hei Bruse, ja vi vet nok begge to hvor viktig det er å nyte de siste dagene "i frihet" (huff, det hørtes grusomt ut, hihi). Jeg tror jeg hadde blitt gal hvis jeg hadde født tidlig sist gang, men nå er jeg mentalt forberedt på å gå over. JM sier det samme - selv om jeg selvfølgelig håper at vi begge tar feil. Satser på fullmåne, ikke sant? ) Jeg også håper at jeg ikke blir satt i gang, har ikke hørt så mye positivt om det.. Ja, vi vet hva vi får...en gutt vi også. Helt perfekt!! Kommende storesøster er 4 år og veldig omsorgsfull, så jeg håper det kommer til å gå bra.
Bruse tobarnsmamma Skrevet 7. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2006 Så kjekt da! Her blir storesøster 4 år i november, så regner med det blir stas med en lillebror. Kjekt for de å få søsken da!! Her er det ingenting som tyder på noe start på fødsel enda iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå