Gå til innhold

ÅÅÅH! H*n sparka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente et lite dytt i magen nå=) Sååå glad nå da! Var ikke det største kraftsparket men uten tvil var det babyen.. Så koselig.. Er forresten 15 + 3 i dag...

Hørte hjertelyden i stad også.. 145 slag..

Er jeg fornøyd nå: JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så deilig når man kjenner de første sparkene :o) Nyt tiden videre, nå blir det bare mer og mer!! Veldig gøy!! Koselig når knøttet har sagt hei mamma for første gang :o)

Skrevet

Gratulerer :)

Her er det full fres - jeg har vært hjemme, syk med forkjølelse i to dager og stort sett vært på sofaen... DET har visst vært kjedelig til mageknøttet, for hun har vært helt turbo der inne!!! Jeg er nesten utslitt jeg... og enda er jeg bare i uke 23... kommer til å bli hardt på slutten dette :) Fordelen er at jeg neppe trenger å telle spark for å være sikker på at alt er i orden, hehehe :)

Skrevet

Hehe...måtte bare svare på denne! Er også hjemme med forkjølelse, og livet på sofaen er visst i kjedeligste laget for snuppa i magen ja :o) Så mye liv...er så gøy å kjenne så mye, men skjønner ikke helt når hun hviler! Der inne er det fest :o) Men som du sier...vi slipper å bekymre oss for at alt ikke skal være i orden :o) God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...