Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du vær så snill å se om fremtiden ser litt lysere ut enn den har vært siste par årene? (F 200875)

Tusen takk for svar.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser romatikk !!!! Du har hatt det tøfft og nå er det slutt på den tiden. Du er inne i en fase hvor du må ta en del beslutt men hvis du stoler på intuisjonene din vil alt nå falle på plass. jeg vet ikke om du er singel, men på kortene virker det slik og da treffer du en ny mann til våren. Der det formeligen slår gnister om dere. Hvis du er i et forhold treffer du enten en ny mann eller dere finner hverandre på nytt og kjærligheten blomstrer. 2 skal bli tre står det her, og du får en liten gutt. Det er lengre frem i tid så jeg tør ikke helt å spå når. Skulle jeg gjette blir det våren 2008.

Skrevet

=o) tusen takk, cat!

Jeg blir veldig glad om ting faller litt mer på plass nå, og min intuisjon er ganske godt utviklet tror jeg..

Har en flott mann, og håper virkelig det er at vi finner hverandre på nytt for jeg har ikke lyst å bytte han ut! =o)

Jeg har 4 barn, og føler meg veldig ferdig. T.o.m sterilisert meg.. Så har mine tvil, men Anna fikk som kjent når ho var 90 så...! hehe...

Skrevet

Ok, hehehe. vel kortene dine var veldig flotte ihvertfall, så mye kjærlighet blir det.

Skrevet

Det høres veldig bra...har du noen sterke følelser for jobbsvar i dag da, cat?

Huff..jeg maser fælt, men jeg er så speeent!!

Tusen tusen takk for at du tar deg tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...