Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Fy fader, jeg er så SINNSYKT kvalm HELE tiden - orker ikke mat - blir kvalm bare av tanken på å ha noe i munnen, men samtideig så er det jo kanskje det som gjør meg kvalm også. Men hva skal jeg gjøre da?? Klarer ikke å komme på en eneste ting som kunne fristet, brekker meg av tanken på å spise HJELP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr-2-i-magen Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg og Men det betyr jo baby i magen, så det hjelper jo litt. Må tvinge meg opp av sengen å kjøpe Urizal ingefærtabletter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Uff da, får du i deg noe å drikke da? Om ikke bør du komme deg til legen og sjekke om du har ekstremkvalme, kan hende du må legges inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Å, nei jeg håper da ikke det!! Jeg har vært småkvalm nå i 2 ukers tid, men det er de to siste dagene som har vært helt ille. (er 8 uker på vei) For vel kanskje først og fremst kjøpe disse Urizal tablettene.... Men hvor lenge kan sånt vare da? Har en liten gutt på 16. mnd som ikke viser noe forståelse for at mamma er dårlig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå