Gå til innhold

Noen som har en bok å anbefale far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har bursdag snart. Har kjøp noen klær men vil også gi han en bok visst jeg finner en bra. En baby-/ barnebok som er beregnet på far tenkte jeg. Har termin om 45 dager, og holder på å renovere hjemme, så han får ikke tid til å lese før etter fødselen da men.

Noen som kjenner til noen gode bøker så er jeg veldig takknemlig : )

Tenkte jeg skulle ut i lunchen og handle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sneket meg innom fra 2.trimester...men svarer likevel :o) Kjøpte "Pappa for første gang" av Finn Bjelke til min samboer, og den falt i smak. Veldig humoristisk skrevet, og når jeg har sniklest har jeg både gapskrattet og grått litt.

Skrevet

Finn Bjelke har skrevet en utrolig morsom, lettlest og grei bok med tegninger av han som tegner Pondus. Tror den heter noe sånt som Pappa for første gang. Samboer og jeg leste den sammen på senga da jeg ventet nr. 1 og vi holdt på å le oss skakk. Anbefales!!

Skrevet

Han blir Pappa for tredje gang han, mens jeg blir mor for første gang. Kan jo være den er aktuell likevel, må ta en titt på den etterpå : )

Skrevet

Pappa boka, av Lars-Ludvig Røed.

Anbefales, min mann likte den veldig godt.

Skrevet

Verdens beste pappa-Hakkespettbok for førstegangsfedre.Skrevet av Per Asbjørn Risnes jr. Den er utrolig morsom og inneholder mye informasjon på en artig måte.Lettlest også.Sambo har lest flere av de nevnte,men synes denne var best.Der står det ting man ikke engang ville ha tenkt på sier han.Jordmor anbefalte også denne boka:)

Skrevet

Det er jo litt typisk at vi mammaer leser alle de "ordentlige" bøkene om barnet, mens pappaene liksom bare skal ha en liten og lettlest morobok for fedre - selv om det er litt alvor mellom linjene...

Jeg ville kjøpt en ordentlig bok jeg, særlig siden han har barn fra før! "Ditt kompetente barn" (Jesper Juul) f.eks.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Pappaboka, av Lars Ludvig Røed. Den er visst ganske morsom. Men jeg tror jeg skal gi den til han før fødselen, ikke som fødselsgave! For jeg tror han har bedre tid til å lese den før nurket kommer! He he... gjøre seg opp noen tanker om hvordan dette vil bli!

Skrevet

Jeg har kjøpt hakkespettboka for førstegangsfedre til mon samboer i bursdagspressang Har ikke sett så mye på den ennå, siden den ligger fortsatt innepakket på hylla og venter til onsdag, men regner med at den faller i smak.

Ellers har vi fått låne ( og fått anbefalt) PappaBoka av Lars-Ludvig Røed.

Jeg vet en kamerat av oss fikk pappaboka for dummis i bursdagspressang, som han likte veldig godt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...