Gå til innhold

Er del veldig mange her som har mistet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer for det virker sånn i alle fall.

Blir bare mer og mer redd for at dette skal gå galt jo flere innlegg jeg leser her på 1-trimester.

Virker som om nesten alle har abortert "minst" en gang.

Hva vil det si om meg, jeg har en sønn fra før og er nå antakeligvis gravid, har aldri abortert for, men det virker jo som om alle gjør det en gang?

Andre enn meg som føler det slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kunne ha bedt alle som ikke har mistet signere. Er jo litt mer oppløftende det :)

Jeg har ikke. Flertallet mister nok ikke, men det er vanlig at en kjenner noen som kjenner noen som har mistet.

Vi må bli flinkere å være positive, for vi er så flinke å bekymre hverandre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du føler det sånn, det virker som om "alle" her inne mister, men jeg tror heller det er slik at vi ofte hører om det hvis det er noen som mister.

Jeg mistet selv for snart 2mnd siden men er gravid igjen nå. Jeg må innrømme at jeg ikke henger så mye inne på 1. tri pga av alle innlegg som omhandler bekymring. Men samtidig er det jo et sted å dele alt med andre i samme situasjon og da blir det jo en del innlegg om bekymring osv....

Ikke tenk slik at alle aborterer minst en gang, slik er det ikke! Lykke til med graviditeten, det går helt sikkert bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det slik frem til jeg selv mistet..for meg var det helt fremmed det med sa og ma. Vistte ikke hva sa og ma betydde engang..

Det jeg mener ,er at veldig mange kvinner mister--mange flere enn vi vet om, og som vet om det selv . Men det er ingen grunn til å gå rundt å frykte det, fordi det er kroppen selv som styrer alt det. Vi kan ikke gjøre hverken fra eller til, fordi det er naturens måte å rydde opp på. Vi burde vel egentlig vært takknemlig for at kroppen er så genial at den fikser ting selv,ellers ville det kansje blitt mange flere med diverse skader som ikke er forenlig med et verdig liv..

Håper at du ikke går rundt og er redd for å miste,for det er ikke mere risiko for deg enn andre. Gled deg heller over at du er gravid. Og min erfaring er at det går ikke an å "forberede" seg på sorg,ved fex å tru at det går galt, og hvis det går galt så er man lissom bedre forberedt på det.Men jeg tror ikke det funkker..

Lykke til da og gled deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) Det er ikke sånn at alle har mistet, det er bare det at de som har det trenger oftere å snakke om det, og da blir det gjerne flere innlegg om akkurat det. Det finnes en liste her på 1. tri som sier noe om prosentsjansen for at alt går bra, og den er så høy at du kan ta det med ro:) Om du blir veldig engstelig av å være her inne på 1. tri, så anbefaler jeg deg til å holde deg til skravlesiden, der er det hyggelig storsett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri mistet:) Og tror det er mange m meg, det er nå engang slik at vi mennesker har mer behov for å snakke om ting som går galt eller er vonde, enn ting som går etter "boka".

Tror det er derfor du leser så mye om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...