Gå til innhold

Noen gode kjerringråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bihulene mine sprenger og er tette i dag! Siden en ikke skal putte i seg unødvendig med piller, vil jeg gjerne ha råd fra dere om hva dere gjør for å bli bra! Vet noen om naturmedisinen "Fenumax" er trygg å ta når en er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fenu-Max bør ikke tas av gravide og ammende.

Skrevet

Prøv å ha varmt vann i en bolle, hold ansiktet over og legg et håndkle over hodet.

Skrevet

Hei du!

Eukalyptus olje i varmt damp bad........Det letter om det meste der inne.......

Lykke til.

Skrevet

saltvann hjelper ikke hvis du er skikkelig tett. jeg har også en mega-forkjølelse nå og har nesten lagt saltvann intravenøst,uten at d hjalp.. så jeg krøp til korset i går kveld og tok en dose med otrivin i hvert nesebor. men d var for barn..og d var jo som å komme til himmels.. vet jo at d ikke er bra,men d sto i Felleskatalogen at små doser ikke var skadelig..

derfor brukte jeg den som er beregna for barn..

Skrevet

På apoteket selger de "Nesehorn" til å skylle nesen med. Er kjempebra mot bihulebetennelse.

Du skyller med saltvann, men det har mye bedre effekt enn vanlig saltvannsnesespray!

Anbefales!

Skrevet

Takk for alle gode råd! "Nesehornet" er min gode venn om dagen. Jeg har i tillegg brukt Otrivin, for voksne...Håper det går greit, blir jo bare for en kort periode. Og jammen er den effektiv! Jeg satser på at veldig lite går i blodet og til min lille Knert. :o)

Skrevet

Har brukt otrivin etter å ha sjekka i felleskatalogen, og legen sa det var ok, men ikkje utover det som var anbefalt. Klarer du deg med 1-2 doser om dagen er det best, og ikkje i meir enn 10 dager sammenhengende. I tillegg kan du skylle litt med saltvatn. Nesehorn har eg ikkje høyrt om før.. Det skal eg prøve!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...