oslomamma78 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Bihulene mine sprenger og er tette i dag! Siden en ikke skal putte i seg unødvendig med piller, vil jeg gjerne ha råd fra dere om hva dere gjør for å bli bra! Vet noen om naturmedisinen "Fenumax" er trygg å ta når en er gravid?
2nj♥ Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Fenu-Max bør ikke tas av gravide og ammende.
selfangerkjerringa Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Prøv å ha varmt vann i en bolle, hold ansiktet over og legg et håndkle over hodet.
hilham Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hei du! Eukalyptus olje i varmt damp bad........Det letter om det meste der inne....... Lykke til.
Dingeling Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 saltvann hjelper ikke hvis du er skikkelig tett. jeg har også en mega-forkjølelse nå og har nesten lagt saltvann intravenøst,uten at d hjalp.. så jeg krøp til korset i går kveld og tok en dose med otrivin i hvert nesebor. men d var for barn..og d var jo som å komme til himmels.. vet jo at d ikke er bra,men d sto i Felleskatalogen at små doser ikke var skadelig.. derfor brukte jeg den som er beregna for barn..
*Tigris * Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 På apoteket selger de "Nesehorn" til å skylle nesen med. Er kjempebra mot bihulebetennelse. Du skyller med saltvann, men det har mye bedre effekt enn vanlig saltvannsnesespray! Anbefales!
oslomamma78 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2006 Takk for alle gode råd! "Nesehornet" er min gode venn om dagen. Jeg har i tillegg brukt Otrivin, for voksne...Håper det går greit, blir jo bare for en kort periode. Og jammen er den effektiv! Jeg satser på at veldig lite går i blodet og til min lille Knert. )
MammaAskepott Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Har brukt otrivin etter å ha sjekka i felleskatalogen, og legen sa det var ok, men ikkje utover det som var anbefalt. Klarer du deg med 1-2 doser om dagen er det best, og ikkje i meir enn 10 dager sammenhengende. I tillegg kan du skylle litt med saltvatn. Nesehorn har eg ikkje høyrt om før.. Det skal eg prøve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå