Gå til innhold

Silikonpupper??

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk innlagt silikonpupper for fire år siden.. (Da jeg var nesten helt flat) Av årsak selvtillit, mobbing og den slags.. Tok den minste størrelsen så det er nesten ingen som vet om det, bortsett fra typen, fam, og næreste venner... Resultatet blei helt fantastisk, og jeg har hatt det mye bedre etter.. Men no etter jeg ble gravid so sprenger det på, men det gjør det vel for dere som ikke har silikon også?? Er det flere her som har silikon eller som kjenner noen som har det og har vært gravid.. Tenker også litt på det med amming og melkespreng etterpå... Om jeg får til dette.. Men siden det ligger under melkekjertlene, skal det i teorien fungere som de skal... Hadde vært glad for alle svar...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6226469-silikonpupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg men har ei venninne som fikk silikonpupper for noen år siden. Var og veldig tynn å flat. Brystspreng hadde ho hele tiden når hun gikk gravid, og kan den dag i dag ikke sove uten BH, fordi hun har vondt i dem.Å alt dette kom til mens hun var gravid.De er ikke store, b-70 tror jeg. Hun fikk smerter da hun gikk gravid. Hun klarte heller ikke å amme barna mer enn i ett par mnd, fordi brystene var så utrolig følsomme. Så nå har de flytta seg nesten ned til navlen etter 3 svangerskap, ser merkelig ut og veldig kunstig. Hun skal operere dem på nytt om stund å få dem heisa opp. Tror hun angrer nå pga smertene som kommer etter en ny operasjon, sa det var utrolig smertefullt og ville ikke glort det igjen, men sia puppa er helt der nede så...

Lykke til, skrekkhistorie, men det kan jo gå bra med deg. Kjenner bare henne med silikonpupper:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6226469-silikonpupper/#findComment-6237173
Del på andre sider

Jeg kjenner et par stykker som har fått barn uten å ha tatt ut silokonen i puppene. Ingen av dem har klart å amme lenger enn et par tre mnd. de har følt at de har for lite melk, kan jo være at noen av melkekjertlene er ødelagt? søsteren min dro på kontroll dit hvor hun hadde fått operasjonen, innleggene hennes så greie ut så hun valgte å beholde dem, men har hatt mye mere spreng enn med de graviditetene hun hadde før hun tok silikon.

personlig ville jeg tatt ut innleggene og satt dem inn igken når du er ferdig med å føde barn, puppene ser helt forferdelig ut etter de to første graviditetene, men jeg vil vente med å sette inn silicon til jeg har fått de barna jeg skal ha...for sikkerhets skyld.

ville iallefall oppsøkt proffesjonelle hvis det sprenger allerede, så vet de sikkert hva som er lurest.

lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6226469-silikonpupper/#findComment-6247406
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...