Gå til innhold

liv, spark??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg bare lurer på når det er normalt og kjenne liv så og si hver dag? Jeg er selv 17+5 i dag, før kjente jeg masse liv, nå kjenner jeg litt sånn av og til.Det kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner liv. Har hørt dette er normalt og jeg har hørt hjertelyd senest for en uke siden :) Men gleder meg bare så til å kjenne masse liv.. til å kjenne sparkene fra utsiden, slik at pappan også kan få litt mer kontakt med barnet... Er vel bare meg som er utålmodig! Skal på UL om en uke.. på bursdagen min faktisk:) Gleder meg til det..men gruer er meg litt også!men det er vel også vanlig når man er førstegangs..en helt ny situasjon dette.. SPENNENDE!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er helt normalt å ha det slik du har det. Først fra uke 20 kan man forvente å kjenne liv regelmessig, sa jordmor til meg. Leste i går at det med å kjenne liv kan påvirkes av hvordan morkaka er plassert også. Ligger den foran så kan det ta lengre tid før man kjenner noe.

Skrevet

tusen takk! går jo rundt å er små nervøs sånnav og til! Og det er ikke noe gøy! Men jeg er jo ikke så langt på vei at jeg kan forvente så mye heller ! Men er nok bare utålmodig!

Skrevet

Ja, skjønner det godt! Husker mitt første svangerskap som nærmest uendelig langt. Nå er jeg plutselig halveis i mitt tredje svangerskap og skjønner ikkeno. Hvor ble tida av egentlig?! Har jo akkurat begynt, jo :)

Skrevet

Tiden går seint ja... kjempe seint! Går bare å venter og venter på at ting skal skje... har jo fått litt mage.. og har kjent en sommerfugl inni der.. men venter og venter på at det skal skje mer... Nå har det stått stille lenge.. Men det er godt å høre at jeg ikke er aleine om dette ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...