Gå til innhold

Desember: Ligger deres små pent under dyna?

Anbefalte innlegg

Even har det med å legge seg oppå dyna i fotenden av senga.

Jeg tenkter da til vinteren blir det ikke så lurt, da må jeg jo kle på han mye for å sove, for vi er ikke tilhengere av å ha det så varmt på soverommet om nettene.

Hvordan ligger deres små om natta?

Er dere ofte inne og legger dyna over dem igjen?

Hvordan gjør dere det?

Fortsetter under...

Mia sparker av seg dyna uansett hva jeg prøver på!

Og hvis jeg prøver å pakke ho inn, da våkner ho. Liker visst ikke å ha den på seg. I tillegg så er ho varm av seg. Får vel bare se det an tenker jeg.

Oho, nei. Her er dyna noe man kan sjonglere med mend man venter på å sovne. Ganske så underholdened tror jeg Simen kan skriveunder på.

Så det blir nok oftest til at a mor må komme å rette på dynestasen etter at Simen har sovnet.

Når jeg legger lillegutt står jeg ved sengen til han sovner. Legger da over han dynen. Hver gang han våkner og begynner å skrike ligger dynen i en dunge nederst i sengen. Roer han og legger på han igjen.

Han vil ha hendene over dynen så de flytter han hvis jeg legger dynen over, men ellers ligger han ganske i ro når han sover.

Annonse

Her er sjelden dyna på hele natta...Brer den over han når han har sovna,men når jeg sjekker før jeg legger meg,da er den av. Og den er aldri på om morgenen når han våkner.... Får vel kanskje vurdere en pose til vinteren jeg og :) Akkurat nå er han ikke kald når han våkner, men må kanskje vurdere det når det blir kaldere!!

Sina har sjelden dyne på seg egentlig.. Brer den over henne når hun legger seg, men det er ikke lenge den ligger der. Har blitt litt kaldere nå, og da har hun faktisk ikke sparket den av seg.. Kanskje hun synes det er godt å ligge under den når det er litt kjølig..

Marekattungen ligger i babysafe, da hun tidligere akte seg ned i fotenden under dyna.

Men nå ligger hun sååå fint i babysafen sin.

Dyna ligger fint oppå henne.

Sparket den av seg dersom det var veldig varmt i sommer.

Dyne er det nesten ikke noe vits i her. Hun sparker den av seg med en gang, og legger seg oppå. Så her skal det heller investeres i gode nattdresser. Hun ligger egentlig ikke så veldig urolig i sengen, men dyne skal hun IKKE ha..

Sivert er ikke noe fan av dyne, nei.... og så har han fullstendig misforstått hvilken vei det skal ligges i sengen for han legger seg på tvers.... og det er uansett!!!!!!! Prøver å rette han opp og legge dynen over, men til liten hjelp. tar ikke lang tid før hans egen posisjon er inntatt....

Akkurat sånn er min Even også. Så snodig å se. Vi bruker også hel nattdrakt, har en veldig god ullpysj etter søsteren, som jeg kjøpte på Nøstebarn. Men når det blir så kaldt er han vel for liten til han.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...