selfangerkjerringa Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Leser i Adressa idag at det er "leverandørenes dag" på Barnas Beste på tiller fredag 8.september fra kl 10. Det er masse god tilbud, salg på vogner, bilstoler, senger osv. Man får også muligheten til å stille spmål om bruk og valg av utstyr. Greit å vite
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 OI det var et flott tips - tusen takk!!! Blæhdagen (les dagens sutretråd) ble med ett litt bedre:-)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Til jeg kom på at sambo tok med seg kortet i sinne :-) Ha ha, nesten litt komisk:-)
selfangerkjerringa Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2006 Så flott! Godt å kunne gjøre noen glade Sniker meg inn her på 3.tri innimellom, er fremdeles 5 uker til jeg "har lov", men jeg har et par venninner her, så da så
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 He he, ja her er det lov å stikke innom!! 5 uker er jo ingenting!!! Må vel få hjem det kortet....hmmm...selv om jeg egentlig har det jeg trenger, så er det alltid noe som dukker opp! Trenger feks ny bleiebøtte!
selfangerkjerringa Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 Jeg har kjøpt ny bleiebøtte faktisk. Lillejenta er bare 2 år, men den vi brukte til henne var arv - faktisk nesten ni år gammel. en av de aller første typene bleiebøtte. Skal bli godt med ei ny Jeg har forøvrig den ammeputa i annonsen til kr 199, er kjempefornøyd med den og kan glatt anbefale den til andre
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Supert-ammepute trenger jeg også!! Får ta en tur i ettermiddag, har fått hjem en syk gutt og sitter "fast" her jeg nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå