Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som jeg sa så hører jeg til Saupstad helsestasjon, og det gjorde du også! :)

Navnet på den jordmora jeg har fått er Fikse. Kjenner du til henne?

Og når er din første time der?

Jo jeg har meldt meg på Bim-treffet, men jeg aner ikke om jeg tør gå. Er litt reservert for fremmede egentlig..:) Men det er no egentlig bare tull.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Nei min jordmor heter Røstad, og jeg skal dit 28.11 leeenge til det da.Åjoooda du tør å gå sjø,litt nervøs jeg også,men ingen kjenner jo hverandre der,så alle er i samme båt! Hvor gammel er du,har du andre barn?

Skrevet

Hun heter Fykse..... Er veldig flink og hyggelig. Gikk til henne med førstemann i 2003!

Skrevet

en liiiten til og liten2, dette kan fort bli forvirrende hi-hi.Hei du,har også gått på saupstad før men husker ikke hva jordmor het da,leeeenge siden det :o)

Skrevet

Jeg skal også til jormor første gang 28.11. :)

Bra å høre at Jordmor Fykse er ei bra dame da Liten2 :)

Jeg har 2 fra før av. De er 8 og 10.

Enn dine?

Skrevet

Hei igjen,samme dag! Vi kjenner vel igjen hverandre da-etter treffet,du må være med du og. Har tvillinger på 7 år jeg. :o)

Skrevet

Jeg opplever stadig vekk at verden ikke er så stor som en tror, så jeg må bare spørre:

Du er vel ikke blond, og har to blonde jenter?

Skrevet

Nei,jeg er blond,men har to gutter .O) Hvilken alder er du i? Har du gutt/jente?

Skrevet

Jeg har ei jente og en gutt ja.

Jeg er 31, og du?

Kanskje du vil røpe skolen til guttene også da? :)

Skrevet

Føler meg nesten avslørt jeg nå,men pytt,ingen av oss er vel farlige! Jeg er 33 år,og guttene går på Kolstad,det gjør vel dine også tenker jeg?

Skrevet

Stabbursmoen.

Du venter vel ikke flere tvillinger nå da? Sjansen er sikkert større hos deg som allerede har det fra før.:)

Jeg har termin 18 mars, enn du?

Skrevet

Å joda,tanken har streifet meg lenge før jeg ble gravid,men pytt,måtte bare ta sjansen.Jeg har term. 19 mars,blir sånn førstemannimål dette he-he.Kan jeg spørre om sympt. hos deg,har ingen jeg.Mage da,har du fått noen kul der nede? Syns magen kommer på og av jeg....

Skrevet

Jo magen kommer og går.. Har helt flat mage når jeg ligger på rygg.. og den bollen når jeg står...:) Forstår ikke sammenhengen..:)

Jeg kjenner ikke livmora når jeg ligger.. så da er den kanskje ikke kommet opp noe særlig..

Det mest fremtredende symtomet jeg har et brystene. De har vokst seg ut av bh-ene mine, og jeg har ofte ekle stikkinger som gjør at jeg må klemme de i ro av og til..:)

Det andre symtomet er tretthet. Har ligget på sofaen etter jobb så å si hver dag mellom uke 7 og 10. Nå går det bedre. Har ikke sovet dupp på en uke. :)

Ikke så masse symtomer å skyte av egentlig, men de er der. :)

Er glad jeg slipper kvalmen.

Jo, jeg er fryktelig hårsår for tiden da.. si et skeivt ord og jeg fyrer meg opp... uff... dette er egentlig det verste..

På terminkalkulatoren får jeg termin 19 mars jeg også, men legen regnet 18 mars...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...