Gå til innhold

April: Nå har jeg bakt 30 boller og 20 innbakte horn, som jeg skal levere til min kjære venninne som ble trebarns mor :-)

Anbefalte innlegg

Ååååå som jeg gleder meg til å dra på besøk til de:-)

Så jeg har vært flittig i dag og bakt masse boller og innbakte horn, som jeg skal ha i en stor piknikk kurv jeg kjøpte for annledningen:)

Må jo være kjekt for henne som har to under 4 år med boller og innbakte horn???

Da minsten vår ble født, kom hun med en stor gryte med stroganoff gryte til oss, og det var så kjekt å få, for da slapp vi å stresse med å lage middag de neste to dagene:)

Så har jeg kjøpt litt hårpynt til de to jentene hennes, som de skal få som "storesøster" gave:-)

Hihi, men nå skal jeg snart dra avgårde:-) Ha en flott dag:-)

Fortsetter under...

Ååååååååååååååååå send over noen innbakte horn hit da:-) Får ikke lov til å gjøre så mye enda jeg, så det hadde smakt, hi hi.. Men ok da, det er vel litt langt.....

Så snill du er da! Ja da blir nok venninna di kjempe glad.

Hørtes jo så vannvitteigt godt ut da. Hadde bakedag i går selv - men det ligger i fryseren. For Gullhår har bursdag om 9 dager! Hurra.

Kos deg masse på besøk og spis en bolle for meg også du! ;)

For en god ide! Jeg hadde blitt kjempeglad! Skal huske det når jeg skal i barselbesøk. Og så vil jeg fortælle det til noen av dem som snart skal i barselbesøk til meg :)

takker gjerne for noen godbiter i posten!! hihi.. hmm..kanskje jeg og snuppa skal bake litt i dag? -spennende... Håper de blir glad for gaven!! :)

Annonse

Å, så lurt!!!! Så deilig at besøket har med seg noe i stedenfor at den slitne nybakte mamman skal styre på.... Helt genialt!!!

Du må jo være verdens beste veninne!

Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i oktober når en venninne av meg skal ha en liten en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...