Piruett Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Fikk veldig vondt i siden i går. Akkurat som når man feks jogger og får 'hold'. Må nesten gå litt krokete... Noen andre som har hatt det, evy har en forklaring. Blir litt bekymret, siden det ikke gir seg. Ringte legen, men de mente ikke at det trengte være noe....Blir glad for svar
Nesly Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Ja, jeg har hatt dette! To ganger hvertfall. Var skikkelig vondt/ubehagelig, det hjalp foresten når jeg trykket på det ømme punktet! Kjentes akkurat ut som hold/sting som du sier.. Er ikke heelt sikker på hva det kan være, men kanskje båndene i livmoren som strekker seg?
Nicki_81 Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Kommer an på hvor denne smerten sitter også. Jeg pleier av og til å få "sting" ganske langt ned på høyre side. Det gjør da så vondt at jeg ikke klarer å stå helt oppreist eller gå normalt. Eneste forklaringen gynekologen hadde til meg var at det var bekkenløsningen som forverret seg. Bir også hos meg litt bedre ved å trykke på stedet.
Piruett Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2006 Ble litt glad nå... Takk for svar! Godt å høre om andre med samme opplevelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå