Gå til innhold

Til dere med stOre pupper (>D-cup): Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen av dere som har funnet en god Ammebh, og som kan anbefale et sted i nærheten av Oslo eller Bærum hvor jeg kan kjøpe en. Jeg er i utg. punktet stor tilhenger av bh med spiler, og har enda til gode å finne en uten spiler som holder puppene der de skal være, og ikke på knærne ;0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6225840-til-dere-med-store-pupper-d-cup-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! Og helst med spiler! Er et merke de har på babyproffsen i sverige som har helt opp til H. Men jeg husker ikke nå hva det heter.... kan sjekke når jeg kommer hjem.

Den hadde spiler. Det MÅ jeg ha også

Jeg hadde dd før graviditeten..of selvsagt større nå..jeg liker h&m bh-ene, - de i bomull, finnes i svarte og hvite, men har ikke bøyler

Da jeg forresten snakket m bh spesialist på marks and spencer anbefalte hun kun kjøpe en ammebh før fødsel - dette grunnet i at man egentlig har null peiling på hvor stor man blir rundt brystkassa noen uker etter fødselen..man har kanskje litt bedre oversikt om man ikke er førstegangsfødende da..

Jeg har kjøpt en på Lindex i str 90D og der har de enda større, og en på H&M i 90D, det var den største de hadde der. Men uten spiler....Har hørt at man ikke skal ha spiler i ammeBH. Kanskje det er derfor det finnes så få med spiler......?

Annonse

Kjøpte dem i København, men de finnes her i Norge nå også, for det er annonse i den svangerskapsdagboka jeg fikk av legen (hvor det står om alle ukene)

De holder ordentlig på plass uten å være ubehagelige (jeg har ammet et barn allerede og vet hvor viktig støtte er, for å si det sånn)

Ja, hvorfor skal det være så vanskelig å finne en god bh med større cup enn D? Hadde forrige svangerskap en bh fra triumph u/spiler, den var ok - men er også en stor tilhenger av SPILER! Noen som har prøvd noen av de ammebh*ene på babyshop?

Annonse

Litt godt å lese at det er flere med store pupper som har samme problemet som meg med å finne en god bh. Er drit lei av alltid å måtte betale 500 kr for en god bh..

Synes nesten alltid at de har dårlig utvalg i store størrelser i vanlige butikker, og ender som regel på spesialist butikker. Til å grine av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...