Gå til innhold

Hvor mange dager igjen da damer????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

81 dager igjen her gitt:-) Syns tiden til nå har gått så fort, men tror det dabber av nå mot slutten ja:-) Har heldigvis en kjempefin gutt hjemme sammen med meg som gjør at dagene flyr avgårde:-)

Skrevet

Slår visst alle med hele 83 dager igjen...

Håper det går fort, er ganske sliten allerede...

Lykke til videre jenter!

Skrevet

7 dager! Men jeg ser helst at det skjer i dag. Eller i morgen, eller så nærme som over hodet mulig ;)

Skrevet

21! nå går det fort her.....

Skrevet

15 dager igjen, jippi! er ganske klar for å få ha ribbeina mine for meg selv nå ja!!

Skrevet

3 dager igjen !!

Legen min sa i går på kontroll at jeg var veldig moden. Så kan sikkert gjøre litt tiltak for å sette i gang fødselen. Men tenkte jeg skulle vente til helga. Så får jeg maks ut av alt (tenker på permisjon osv). Ikke at man alltid kan bestemme det, men har fått maserier etter hyrdestunder i det siste, så det gjør vel susen.

Vi får se. 3 dager igjen til termin er uansett ikke mye, og nå er det snakk om dager og heldigvis ikke mange uker før det skjer noe :-)

Skrevet

28 dager igjen...syns d går fort eg=)=)=)

Skrevet

Jeg har 70 dager igjen i dag, og synes tiden går alt for fort. kan ikke skjønne når jeg skal få tid til alt.

Skrevet

16 dager til ul termin :)

Håper det går fort nå , vil hilse på jenta mi nå jeg.

Skrevet

59 dager igjen... Var hos jordmor i dag og hun presterte og si at nå var det ikke så lenge igjen, forhåpentligvis gikk jeg ut tida og enda bedre, to uker over tida.. Nehei, sa jeg bare, jammen meg lenge nok å gå til termindato ja! Vet du hva....

Skrevet

35 dager igjen! Håper selvfølgelig det er færre.. Kanskje 25? Det hadde vært fint! :)

Skrevet

35 dager på meg i dag... det går da sakte men sikkert riktig veien hvertfall.....

Skrevet

termin i dag jeg:-) Men babyen er inni magen ennå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...