Gå til innhold

Ang ulønnet perm og pappaperm.

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at det er noen her inne som har snakket om å forlenge permisjonen med noen uker ulønnet permisjon, for å "komme seg på den andre siden av nyttår". Jeg tenker også litt på dette, men så lurer jeg på om det har noe å si for pappapermisjonen? Denne bir jo da ikke i direkte forlengelse av min offisielle permisjon, og jeg leste at permisjonen må taes ut i en sammenhengende periode, eller som tidskonto. Det siste er ikke aktuelt for oss. Er det noen som forstår hva jeg mener, og som vet hva som gjelder?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6225795-ang-ul%C3%B8nnet-perm-og-pappaperm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk desemberbarn sist også (blir 2 år siden). Valgte den gangen å forlenge permisjonen med 4 uker (samtidig med pappapermisjonen...var 4 uker da). Det hadde ikke noe å si. Tenker jeg gjør det samme denne gangen...fint å kunne være hjemme i desember.

Tidskonto fungerer vel slik at feks pappaen som har 6 ukers perm kan feks jobbe 50 % i 12 uker. Altså at totalen på permisjonen er gitt, men at du kan ta den ut på den måten som passer best for deg. (Håper det var forståelig)

Men jeg lurer fremdels på hvis det er noen her som skal forlenge permisjonen med ulønnet perm, og hvor pappaen skal ha permisjon etter det igjen???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...