meg og jentene Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hvem skal på journalskriving? Varierer dette fra sykehus til sykehus eller er det først og fremst de som skal ha keisersnitt? Jeg har bare en uke til termin og har ikke fått noe beskjed om dette. Har fødeplass på Ullevål. En venninne av meg gjorde meg plutselig oppmerksom på at flere hun kjente var til journalskriving i god tid før termin, for å snakke om spesielle ønsker, bedøvelse m.m. Er dette noe som har gått meg hus forbi?
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 jeg tror ikke alle sykehus innkaller til journalskriving. Jeg skal føde på Bærum S og var på Journalskr. forrige uke, 4 uker før termin. Så her innkaller de mao. Jeg tror ikke du skal føle at du har gått glipp av noe.. Var der en halv time og JM så over papirene mine, jeg fylte ut et skjema med navn på pårørende, arbeidssted etc. Men dette står jo også på helsekortet. Vi snakket litt om smertestillende, det var det mest positive. Kanskje du kan ta deg en tur innom fødeavd. på Ullevål ,slik at du har vært der...Jeg synes det var OK bare å ha sett fødeavd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå