Tingeling-har fått en gutt:) Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Har prøvd ALT!!! Ananas, nippel stimulering, varme kluter, kanel, pizza, komper, sex, bitter lemon, løpe i trapper, og gått turer, Men ingenting skjer. Kan dere komme med noen forslag for hva jeg kan gjøre?? Er lei av å vente.. Har 26dager til termin (hodet er festet, så barnet er klart Takknemlig for alle svar.
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 tja...si det du...hva med å stole på fullmånen da?? eller du får gi opp forsøkene,sette deg ned,og vente på riene...=0) aner ikke jeg.tror du har prøvd det meste. men hva med sterk mat?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Hvorfor i alle dager stresser du med dette SÅ lenge før termin.. ?? Fortelle meg.. Er det sånn at alle prøver alt når det er mndsvis igjen eller ? Du har jo termindatoen din fordi det er den sannsynlige datoen for fødsel.. Og det var 26 dager til ? hmm.. Tror nok du må gjøre 1 ting til : Smøre deg med tålmodighet
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg må si meg enig med "Piadi får prinsesse".... Nyt heller tiden. der du kan lade opp batteriene og slappe av. Tro meg...du trenger all den energien etter fødselen ) Det er klart vi blir lei på slutten. Særlig hvis vi går med mye plager, kan jeg forstå det godt. Nyt den siste tiden du, vennen !!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Jeg synes ikke du skal stresse med å føde når du har hele 26 dager til termin !! Babyen kommer når den er klar den. Slapp av og nyt tiden du har igjen, det blir bare værre hvis du skal har store forhåpninger om å føde før. Ikke for å være ekkel nå, men du kan jo feks. gå to uker overtid, og da har du 46 dager igjen....Nei smør deg med tålmodighet du..Jeg har selv 25 dager igjen, har et barn fra før, og tenker det blir tidsnok nattevåk og bleieskift.. Lykke til :0)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Med fare for at det er ting jeg ikke vet om, feks at terminen er usikker eller noe, så tenkte jeg å minne om at hvis man føder før uke 37 regnes det som prematurfødsel. At hodet er festet betyr ikke at barnet er klart, hodet festet seg i uke 33 da jeg var førstegangsfødende. Men det er jo lov å be om tips, men vent none uker med å prøv dem bare:-) Jeg har ingen tips, annet en modningsakupunktur, som ikke starter ting men hjelper på modningen.
Tingeling-har fått en gutt:) Skrevet 7. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2006 Det er ikke nr 1.. Så jeg vet hva jeg går til. Jeg har spurt legen og jm, og de sier jeg må bare prøve det jeg vil i håp om å starte fødselen.. Så lenge man har gått 34 uker, er det ingen fare med barnet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Altså, hvis du har hele 26 dager til termin, så foreslår jeg at du begynner å bruke kreftene dine på noe HELT annet, ellers så kan du risikere at du blir helt fullstendig GAL. Du kan faktisk oppleve å gå over tiden - hva om du skulle gå 14 dager over? Nei, innstill deg heller på at det ikke er klart for noe fødsel ennå, og ikke på lenge - det er ikke meningen!! Og bruk heller kreftene på å ha det hyggelig, gi deg selv den utfordringen det er å finne på mest mulig morsomt frem til barnet er der.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 begynte å lese innlegget, og trodde at her er det en som går på overtid stakkars. og så viser det seg at du har 26 dager igjen???? siden det ikke er førstemann, fødte du tidlig sist gang også? det kan jo bli lenge å vente hvis du skulle gå 2 uker over tiden denne gangen da...
OktoberTussi Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 At hodet er festet betyr ikke at barnet er klart da.. Kan jo gå med hodet festet i maange uker, Jeg hadde sett annerledes på det om du hadde flere centimeters åpning og ingenting skjedde.
bollenr3 Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 Jeg har 27 dager igjen jeg... håper oxo på at noe skal skje snart....!! er så lei av denne magen, men det er mest det at jeg gleder meg så SINNSYKT til å se og kose med den lille babyen som er i magen min.. men som dere sier er det jo egenlig litt tidlig å begynne å håpe nå, men jeg gjør det likevel... Men babyen kommer når hun bestemmer seg for det.. er jo fare for å gå overtid:(, særlig med førstemann..
Tingeling-har fått en gutt:) Skrevet 7. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. september 2006 vår første ble født i uke 33 for 2 år siden..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 ha mye sex, å be partneren din om å bånne deg. (eller leketøyet ditt om du ikke har partner...hehe) du kan også kjenne på åpningen din, og prøve å tøye på den... hopp opp og ned, og vær aktiv! lakserolje skal visst også være til hjelp... dette kan hjelpe deg på vei, men jeg syns du kan vente hvertfall en uke og to før du prøver det ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå