Gå til innhold

Hvilke Tester er å stole på?


*We68*

Anbefalte innlegg

jeg skal til legen for en time jeg hadde bestilt for lenge siden i dag. Og skal samtidig levere urinprøve for å bekrefte graviditet tenkte jeg. men jeg har ikke fått sove i hele natt, livredd for at testen jeg tok selv ikke er riktig..sukk. jeg tok en CB digitaltest lørdag som var negativ og en mandag morgen som det stod GRAVID på. men så har jeg fått en ide i hodet om at den kan vise feil...kan den det?

kvalm er jeg iallefall og enda kvalmere blir jeg av en sllik tanke. trenger noen beroligende ord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vel mye til for at de viser feil.

Legene sier iallefall at det er umulig.

Vi må vel bare stole på dem :)

Hvis du er tidlig i svangerskapet, så husk å levere morgenurinen.

Lykke til hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra legen, og klumpen med kvalmen i halsen la jeg igjen der :-)

For testen min jeg tok hjemme stemte, den var positiv som bare det på legenteret også hehe. Fikk helt angst av å få motsatt svar hos legen her i natt og mårres..sukk.

 

Men da kan jeg fortelle hva tester som er brukendes :-)

jeg tok en CB digital lørdag(ettermiddag) for en uke siden snart= negativ, så en CB digital( morgen) mandag = Gravid. Så kjøpte jo jeg med Quick respons, måtte liksom dobbeltsjekke, og de hadde ikke CB på Apotek1. Der kom det et svakt strek etter noen minutter tirsdag, og samme onsdagen. kjøpte en i dag også...drittsvak strek etter en stund. Men possitiv er prøven uansett :-)

 

Og mandag var 3 dager før IKM etter syklus, men 1 dag før IKM etter EL etter min beregning.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...