Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herremin, de er virkelige små og skjøre... Jeg skulle holde ham og følte meg ikke komfortabel. Var redd for at jeg holdt han feil og at han skulle begynne å grine. Jeg er mer komfortabel med unger som er litt eldre og kan nesten ikke se for meg selv i et slikt scenario. Amming, raping, gulping og vugging. Det verste er når de gråter og du ikke vet hvorfor. Er han sulten? Har han vondt i magen? Hva gjør jeg nå? Ikke rart nybakte mødre kan føle seg litt stressa. Alt blir vel bedre når man har kommet inn i hverdagen og kjenner barnet sitt litt mer og kan legge opp rutiner deretter.

Det blir sikkert annerledes med min egen. Men jeg tror det er bra vi skal gå 9 mndr gravid slik at vi lar den tanken vokse på oss. I alle fall for min del. ;o)

Fortsetter under...

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver:o)!! Føler at prestasjonsangsten stiger når jeg holder en bitteliten baby. Nesten tryggere å levere hun eller han fra seg hihi, men gjett om jeg er stolt når babyen bare roer seg og koser seg i fanget mitt da!

De 9 månedene er nok gode å ha ja;o). Og så vil jo babyen være din og den er jo ekstra trygg på nettopp hos deg!!

Det skal nok gå kjempefint tenker jeg....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...