Gå til innhold

I dag skal jeg på tidlig ultralyd....


♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

Er 7 + 6 uker på vei...altså i slutten av min 8. uke!!! Er så spent på om alt står bra til med vår lille spire??? Er så glad for at min kjære vil være med å se....Lurer på om jeg får bilde også jeg? Skal i alle fall spørre!

Gleder meg sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til,jeg skal på UL på tirsdagen,da er jeg 7+1.

Håper alt ser bra ut,få oppdatering når du har kommet hjem. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,det er jo sååååå lenge til. ;-)

Du er sikkert kjempespent,det er jeg også til min UL,og veldig spent på hvor mange spirer det er. He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅHHH! =D

For en lettelse!!!! Alt var bare bra med vår lille spire...så rart å se at hjertet slå! Ut ifra størrelsen er jeg 7 + 4 uker i dag!!!

Fikk 3 bilder også som jeg studerer fra en tid til en annen!

Absolutt verdt de 880,- det kostet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg og var på UL igår, og var og 7+4 :) har termin 24 april, du og? jeg fikk ikke bilder da... syns det var litt dumt, men egentlig bare utrolig glad for å se hjerte og vite at alt var bra (legen var redd for exu)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så morro! Ja hun sa i slutten av april....jeg har selv regnet ut at det er 22., men siden vi er like langt på vei har jeg nok den 24. jeg også!

Holder du til i Oslo?

 

Godt å høre at du og din spire har det bra også!!! Vi ble så ivrige i går vi at vi til og med ryddet plass til barnerom hjemme...hehe Må si jeg gleder meg til jeg er over uke 12....tenk at den lille spiren vokser nå i gjennomsnitt ca 1 cm hver uke???!!! Det er nesten ubegripelig!

 

Min mor sendte meg mld i stad og sa hun gledet seg til å se magen min vokse...åh! gjett om jeg gjør! Holder snart ikke ut tanken på at ingen på jobben som vet enda!!! Heldigvis skal vi en uke på ferie...vi reiser til Valencia og når jeg kommer tilbake er det ikke lenge igjen til jeg kan fortelle hele verden det!!!

 

Har du fortalt det til mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg på her, jeg. Var på første u.l. på tirsdag og da ble det regnet ut at jeg var ca. 7+6 uker på vei, dvs samme som dere. Det var en helt utrolig rar følelse av å se det lille hjerte slå så iherdig der inne. Kan ikke vente med å si det til mine foreldre! Min manns foreldre er allerede besteforeldre til to, men mine har ingen andre barnebarn. Jeg tror de kommer til å bli overlykkelige :-)

Har fortalt det til to på jobben fordi jeg har en veldig tung jobb, og må snike meg unna de tyngte løftene nå den første tiden synes jeg.... Ellers er det ingen andre enn med og min mann som vet det. Sulle forresten ønske han kunne ha vært med på u.l. Det var så utrolig STORT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...