Gå til innhold

Vannet blir ikke borte... (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fram til nå denne siste uka har jeg hatt en del vann som har gitt meg hovne hender og føtter, men det har alltid bedret seg over natten. Nå føler jeg meg like pløsete og hoven hele døgnet, armene sovner om natta når jeg ligger på siden og noen av fingrene mine har begynt å bli ømme å bøye på. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er det mange av oss som får det sånn mot slutten. Blir nok ikke bedre før du føder. Hva vi går gjennom for disse barna våre.. :)

Skrevet

Sliter med mye vann i kroppen selv....Synes det faktisk hjelper å drikke endel vann (ikke overdrevent da ).

Andre ting som hjelper er å ikke ha trange klær på seg...har måtte kaste BH`n noen ettermiddager og det hjelper :o)

Og bruk gjerne støttestrømper...det hjelper på blodsirkulasjonen og hevelser...ta de gjerne på rett før du står opp !

Håper noe av dette kan hjelpe deg ???

Skrevet

Har plutselig fått vann i kroppen jeg også og blir så lei a det .. særlig fingrene.. jm sa det var 0-1 i ødem.. og det ahr kommet på bare 1 uke.. 'sukk'---

jeg har funnet fram herbalife teen min.. grønn te altså.. i går hjalp det litt å drikke den.. håper det hjelper i dag også..

kanskje vanlig grønn te kan funke og ????

uffa meg..2,5 kg på uker.. regner med at minst 2 av dem er vann ... Før det gikk jeg opp bar 300 gr pr uke .. noen ganger ingenting..

er 36 uker i dag ...

Blir vannet fort borte etter fødselen?????

Skrevet

7 oktober: de aller fleste forteller at det blir borte etter noen få dager etter fødselen, så det er bare å glede seg:)

Skrevet

Ja desverre ....Jeg har alltid hatt mye vann i kroppen før fødselen.Trøst deg med at det raser av når babyen er født.Gikk ned 17 kg på 10 dager sist gang.Mye var vann.

Skrevet

Godt å høre!!

Har merka at jeg driver og mister ting også.. he he

kanskje ikke så rart med disse pølsefingrene?? he h e:=)

17 kg på 10 dager?? hjelpes!! Håper ikke jeg går ned fullt så mye..

men dersom jeg har vann i kroppen som tilsier det så renn av vann.,. :=) He h egodt å høre at noe blir bar fort etter fødsel :=)

Ille nok å gå å tenke på sting og sånn tenker jeg .. he he ;=)

Skrevet

Tror det er helt vanlig! Jeg er helt nummen i tre fingre på høyre hånden. Snakket med både fysioterapeuten og legen som sa det var helt normalt. Jeg har 2 + ødem... Æsj. Fikk beskjed av legen å ikke gå for lange turer, faktisk. Skal visst holde oss litt i ro med mase vann i kroppen!

Lykke til! ( 27. 09 )

Skrevet

Oj, så mange svar :)

Ikke rart når man skal ligge og drunte og sove til halv to på ettermiddagen!

Jeg har hatt 1 på ødem siden i uke 20 så jeg får vel bare mer framover nå da. Jeg har ikke vært så flink på væskefronten den siste tida, magen blir jo så fort full!! Skal prøve å se om det ikke hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...