Gå til innhold

Svakt positiv test!!!

Anbefalte innlegg

Hurra, testet i dag tidlig! Testen var svakt positiv! Vi er veldig glade, men tør ikke stole helt på det, skal ta ny test på lørdag. IKM er lør/søn, så mest trolig er det bare litt tidlig å få fullt utslag. men kroppen har vært helt annerledes den siste uka, masse symptomer, så jeg har skjønt at noe er det.

Men det er vel slik at positive tester ikke lyver!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6225373-svakt-positiv-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!!! Det sies jo at en strek er en strek:o) Du kan vel prøve å ta en ny test i morgen kanskje, når du først har begynt å produsere hcg så stiger jo denne for hver dag, så testen kan jo ikke bli svakere imorgen uansett. Så hvis du også får svakt positiv imorgen kan du være sikker. Lykke til:o)

Annonse

yoohoo. spenennde!! selv klarer jeg ikke vente til neste uke som egentlig planlagt. sluttet på p-pillen for under en mnd siden, og IKM var forventet mandag.. har ingen symptomer annet enn manglende mens (som jo sikkert skyldes at kroppen ikke er helt i balanse enda etter pilleslutt) og at jeg har hatt litt rar mensenmurring siden lørdag (on-and-off) og myyye luft i magen. men nå må jeg bare sjekke....bedre å teste nå kanskje og bare bli litt skuffet enn å få kjempeforhåpninger hvis mensen uteblir en uke til og deretter kanskje få begativ test...eller hur...?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...