sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg skrev et inlegg isted om vondt i puppene, men tror det er mer under puppene og i ribbbeina... auau er uutholdelig vondt!! Hva er det som gjør så vondt? Verkende smerter liksom.. kan kanskje minne litt om voksesmerter.. auau noen andre som har det sånn? vondt å trekke pusten også.. brenner og verker..
Emmilo Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Ja, slik er det for meg også. Er veldig vanligt. Babyn presser på og sparker oppover, samtidig som brystene vokser. For meg hjalp det veldig å kjøpe større bh.
Nicita73 Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Å ja, jeg klarer nesten ikke ha på BH lengre jeg, det er akkurat som et området under puppen er nummen/følelsesløs. På meg er det verst på venstre side,og her går smertene også bak til ryggen. Men da vet vi at vi ikke er alene om det..
svensen Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Ja, gjett. Det er spesielt vondt der jeg brakk ribbeinet ifjor. Det hjelper å løsne litt på bh-en, jeg har skaffet en forlenger som gjør den videre og det er knall. Det hjelper også å unngå å sitte altfor lenge. Spurte jordmor om det, hun sa at det er veldig vanlig når babyen vokser. Og det gjør han jo (er i uke 30). Paracet hjelper ikke (har prøvd). Så her er det bra å være kreativ. Prøv å unngå å vri deg altfor mye i ryggen (hvis du går på gravid-yoga er det ganske aktuelt å unngå noen posisjoner) og altså, skift stilling med jevne mellomrom slik at du ikke "synker sammen".
lykkeligmed3 Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Jepp, har det sånn jeg også. Klarer snart ikke å sitte rett oppned. Er vel trangt om plassen etterhvert der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå