Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg var så utrolig glad i salt lakrissnøre men nå selger de det ikke lenger Så dem i danmark, men kan jo ikke reise helt dit hver gang Syns virkelig de burde begynne med dem igjen.. de er myye bedre enn søt lakrissnøre... Det er så mye salt og godt som plutselig bare forsvinner av markedet det er dumt..
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Helt enig!!! Den var kjempe god!! Idiotidk at den ikke er mer.. Nå fikk jeg super lyst på salt snøre..hmm..
trinen123 Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Generelt er lakridsudbuddet dårligt her i Norge. Savner Superpiratos og må ikke engang købe dem med hjem for kæresten, når jeg er i dk...han siger det ikke er godt for den lille ( Men et tip i 7-11 i Bergen (den ved Kino) kan man få piratos (supergode salte lakridser)
Karima Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 dytter denne opp jeg.Håper virkelig noen har observert dem et sted.Måååå ha det..............
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Ja. Det var den lyseblå posen med snører sant? Nå har de bare den svarte. Men de har jo Haribo Piratos, hvertfall i trheim. Stor blå pose, den er salt lakris. :-)
pinglo Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Hver gang jeg kommer over en lyse blå pose med salt lakris,så er det "sugerør" og ikke de gode snørene. Dårlig gjort.
♥Cherrypie♥ Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 på europris har de stort utvalg av haribo godteri..så superpiratos der idag! de har snører også men bare de rød å svarte..den blå er borte..tror jeg da!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 jeg og ei vennine skrev inn til de lakris snøre folkene, og spurte, fikk bare svar at de var gådd ut av markede, fordi de ikke solgte nokk..
Christine¤Sebastian¤ Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 Hei! Du mener de snørene med elefanten utenpå?? Jeg hadde helt dilla på de i sommer. Og da jeg var på hytte tur på Hvaler hadde de alle 3fargene i en botgjemt kiosk der!! Jeg ble så glad at jeg begynte å gråte.-) Det var de siste de hadde fått inn sa mannen i kassen,de var gått ut de blå,men han hadde noen poser igjenn..Jeg kjøpte alle og spiste meg lei;) Men mulig de har igjen på sånne bortgjemte kiosker andre steder??
LillianS Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 De er tatt ut av markedet her i Norge , men de selger de i sverige og danmark =) Jeg kjøpte 3 pakker sist jeg var på båten. Jeg driver og leter etter lakrisal drage. Hvor har det blitt av den ? De var jo så gode !! =)
Bellen Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 Har de ikke disse på Ikea? Jeg kjøpte noen med jordbærsmak sist jeg var innom og mener de hadde noen med lakris ved siden av (hvis det er disse med en elefant på utsiden av posen vi snakker om).
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Så rart! Tenkte akkurat på det samme på lørdag når jeg var i butikken! Kanskje vi skal skrive brev til Malaco? Er det ikke de som har salte snører da? Husker pakken var blå.... Mmmm.... fikk lyst på det jeg nå....
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Hadde "dilla" på de ved sist svangerskap og tråla alle butikker og kiosker uten å finne de. Det var noen som sa til meg at de var tatt av markedet pga noen farlige stoffer i de. Men jeg vet ikke. Gode er de uansett og jeg savner de.....
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 7. september 2006 Ja vet dere hva.. jeg tror jeg sender et brev til malaco og spør pent om de ikke kan få dem ut i noen butikker igjen!! om dere også gjør det (om mange nok er med på dette) så får vi dem kanskje tilbake!! hva sier dere jenter? verdt et lite forsøk vel? hva kan vel en mail gjøre fra eller til?
Beatej80 Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 Ååååååhhhhh ja jeg savner også den blå pakka med salt lakris!!!! Vil ha! Vil ha!!!!!!!!!!!!
Villemo3 Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 Send mail send mail!!! Jeg var faktisk i butikken og lette etter disse blå pakkene med salt lakris selv her forleden. Husker jeg hadde dilla på de i 15-årsalderen:) Forstår ikke hvorfor de røde og svarte selger mer enn de blå...?
samboer87 Skrevet 8. september 2006 #18 Skrevet 8. september 2006 jaa de blå er såå gode! tror det er en god stund siden de forsvant..mm fikk lyst på lakrissnøre jeg...
kaizer Skrevet 8. september 2006 #19 Skrevet 8. september 2006 Prøv Panda salt lakris.. den er også kjempegod!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå