Gå til innhold

Trenger hjelp, dere vognspesialister:-)

Anbefalte innlegg

Vi har arvet en brio kombivogn av søsteren min, så satt meg egentlig aldri inn i dette med kombi/duo/bagvogn osv...

Nå er gutten 4 måneder og jeg ser at det ikke er snakk om lang tid før han vokser ut av bagen. Kommer hvertfall til å bli problem når det blir litt kaldere og voksiposen også skal nedi der...

Hva skal jeg gjøre?

Han er jo for liten til å ta frem sittedelen ennå eller, og av samme grunn er det vel litt tidlig å kjøpe en helt ny sportsvogn??

Bør jeg kjøpe en ny større bagvogn eller hva??

Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6223526-trenger-hjelp-dere-vognspesialister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke for liten til å bruke sittedelen. Hvis den kan legges helt ned, ligger han fint i den om en liten stund. Spesielt hvis du venter til det er voksipose tid. Da ligger han lunt og godt nedi posen. Og når de begynner å bli 6-7 mnd begynner de å bli litt nysgjerrige og vil kikke litt ut. Og da er det greit å kunne sette han litt opp i ryggen. Trenger ikke kjøpe ny vogn ennå. Til våren/sommeren kan det kanskje være greit å kjøpe en litt lettere sportsvogn, og da er han jo blitt ganske mye større.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...