Gå til innhold

Så mye kynnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har magen vært så hard hele tiden! Klarer nesten ikke å lene meg forover! Ubehagelig..

Har vært innlagt to ganger pga tette kynnere og fare for fortidlig fødsel. Er nå passert grensen, så det er ikke farlig. Men har virkelig lyst til å gå frem til termin. Mange som har det slik ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel noe i den duren jeg og.. Eller, av og til blir jeg litt usikker på om det virkelig er kynnere, for det kommer så ofte. Kanskje det bare er dager /timer da magen kjennes litt hardere enn andre dager. Altså at det ikke er kynnere. ( men hva det så er vet jeg ikke)

Jeg er ikke mer enn 30+5, så jeg tenker overhodet ikke at det kan ha noe med fødsel/fare for fødsel å gjøre. Kanskje jeg burde være litt mer bekymra? Hå, hå, tenke seg til, en bekymring som jeg har glemt å ha, slettes ikke verst..!

Skrevet

hehe, ikke dårlig d et nei! Kynnere har jeg hatt så mye av nesten hele tiden, men nå er de liksom som rier.... uten at det er rier fordi de ikke kommer regelmessig hvis du skjønner.. er bare redd for at jeg ikke skal forstå at jeg er i fødsel, og at jeg føder hjemme alene eller noe.. det tror jeg nemlig hadde skjedd forrige gang, om jeg ikke alt var på føden pga vannavgang.. æsj! Jeg som vil nyte den siste tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...