Gå til innhold

Til ettertanke!!!( litt lang, men vær så snill og les.)


Heidi med to gutter + spire

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide kvinner........!

 

For ca 6 uker siden fant jeg ut at jeg var gravid! Dette var en kjempe stor dag for meg og min samboer! Vi var nysjerige, da dette er første man, og lette oss frem på nettet etter informasjon! Kom da over denne siden og meldte meg inn!

Fikk svar på mange spørsmål, og syntes dette virket som ett kjempe flott sted, hvor jeg kunne prate meg mennesker i samme situasjon som meg!

Men i det siste synes jeg at det er blitt mye krangling her inne!!!!!!

Er mennesker her inne som er utrolig ufine mot hverandre! Jeg vet det er mye hormoner i kroppene vår, men er det noe unnskylding for å være slem??????

Når jeg meldte meg inn, var det en kvinne som var blitt mobbet ut herfra, og det var mange som sendte sin anger og beklagelse til henne da hun fikk ett død født barn rett før termin! Skal det være sånn? Er det rart det blir krig i verden?

Jeg synes i alle fall det er utolig leit at vi er sånn mot hverandre! Og vi burde kanskje tenke oss om to ganger! Og med dette mener jeg ikke at det ikke er lov til å være uenige og diskutere.......

håper det ikke er noen som tar dette personlig eller som ett angrep, fordi det er ikke ment sånn.... ville bare dele mine tanker!

Ønsker dere alle lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et fint innlegg og jeg er helt enig med deg Heidi!

Vi må virkelig ta hensyn til hverandre, selvom man er så og si "anonym" betyr det ikke at man ikke må ha medfølelse for andre fordet. Jeg slår et slag for litt mer omtanke og godhet her inne!

Lykke til videre til deg og alle andre!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gylden regel kunne vært å ikke skrive noe man vanligvis ikke ville sagt til et medmenneske face to face...

Men det er visst naivt å tro at alle gidder å ta seg bryet med det når man uansett er anonym. Dette har vært tatt opp tusen ganger, jeg har hengt litt på bim i litt over et år nå, men det er visst en del av chatte-pakka har jeg forstått. Vanlig folkeskikk gjelder ikke... :\

 

Lykke til videre i svangerskapet, og kos dere masse sammen :) Det gjør vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si hei, og at jeg er helt enig. Godt å vite at man er flere som synes det er mange stygge kommentarer her inne. Det er viktig at alle lar være å svare også på det helt håpløse slik at "linken" blir borte.

 

God natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? Jeg leste litt lenger ned her, og dette er skikkelig tragisk.

 

Vet rett og slett ikke om jeg orker å være her inne med all den kranglingen. Skikkelig trist at det er så mange krasse innlegg....

 

Trist, for denne siden har virkelig mye bra for seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,helt enig med HI,det er trist når folk ikke viser mer hennsyn til andre.

Denne siden er bra,og vi som bruker den seriøst må la vær å svare dårlige innlegg.

 

Ha en fin dag jenter. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra at du skriver et innlegg om dette. Synes også at det er trist at det skal være sånn. For alle som har meldt seg inn på denne siden vil jeg tro er her av samme grunn og da forventer man ikke at man skal bli mobbet og støtt ut. Det er nok av negative kommentarer og skitt kasting ellers utenfor "spacen" at det har vært fint om man kunne føle seg trygg ihvertfall et sted. Mener ikke at man ikke skal si sin mening for det må man jo, men at man kan kanskje tenke seg om en eller to ganger før man skriver sånn at man kanskje ikke sårer noen.

 

Ha en fortsatt fin dag da jenter og håper det går bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Kjempe fint innlegg!! Jeg har også bare vært her noen uker (på bli gravid). Jeg syns også det kan være utrivelig her inne til tider. Fint du tar det opp!!:-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at så mange har svart og lest innlegget! Og at alle er enige!

Håper med dette at alle tenker seg litt mere om når hormonene står på som verst........ he he

God kveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig flott innlegg ;o)))

Helt enig med deg. Opplevde dette med henne som ble mobbet ut herifra. Glad jeg ikke var en av de ;o)

Stygt å gjøre slikt med andre uansett.... Bedre å bare holde kjeft.....

 

Lykke til videre du også. Kanskje vi snakkes igjen her inne ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott innlegg... "du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, og forøvrig kan du gjør som du vil..." kansje poltimester bastian må få bestemme her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet, er vel at de som er enige, ikke er de personene som skaper dårlig stemning. Man klarer uansett ikke å være helt uten trøbbel, i og med at det er mange tusen mennesker innpå her på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...