Gå til innhold

kjære spådamer,kan dokke se her litt??

Anbefalte innlegg

j 15.03.79 ege så frtvila å tappa for energi...ingen av mine utbetalinger går i orden før i slutten av mnd å eg slide me økonomien någe så sykt at eg vett isje ka eg ska gjør rett å slett...e d någe lys i tunnelen?? dukke d opp någe uventa pengar på meg?? någe aent positivt i vent på kjærlighets fronten eller eventuelt aent?? har snart isje mer tårer igjen..sko ønska d dukka opp ein jobb for meg..takknemlig for svar...vil eg få någe ud av skjeiv delingen som e i gang nå.....?

Fortsetter under...

Hei

Uff så trasig du har det no..Veit du,eg får så veldig sterkt opp positivt på alt du lurer på eg.Snart snur ting seg,og du vil få bra med penger,både frå trygdekontor,og det vil dukke opp jobb snart,slik eg ser det.Men du må bruke advokat.Det gjorde ikkje eg,-og sat igjen med lite.Skal krysse fingrene for deg.Og du..de må jo hjelpe deg på sosialkontoret i mens du baler.MASSE MASSE lykke til

tusen takk for svar,satse på at d ordne seg snart då...eg har advokat på saken å han sendte brev te x mannen min for 2 dage iden så han får d nok når han komme hjem fra jobb i kveld å eg håbe d går i min favør rett å slett..syns eg fortjene det itte alt han har gjort mot meg...fortsatt så meine han at me ska vær elskere å all slags,han vil at eg ska ta me meg ei venninna å alt..eg svare han isje men blir sleden av maset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...