Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 har gjort en stor tabbe, var utro. Testet positivt på klamydia, selv om jeg brukte kondom. Gubben var engang utro og ga meg klamydia, så nå vet jeg ikke om det er hans eller min feil at jeg er smittet igjen. Livredd for å ta dette opp med han, for vi har vært gjennom så mye i forholdet vårt, men ting har gått ganske greit den siste tiden. Har fått piller av legen, men aner ikke hvordan jeg skal få han til å ta dem....dette er en utrolig kjip situasjon altså...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Etter den søte kløen, kommer den sure svien!!!!!!!!!!!!!! .
Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hmmm, du får knuse pillene da, og lure de i ham.. Eller lyve om at klamydia er noe som kan komme igjen, og igjen, og du ble ikke kvitt det.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 kan du ikke lure pillene i maten? evt si det som det er?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 klamydia kan vist ligge latent i kroppen i lang tid før det bryter ut. Så det trenger ikke å være den gangen du var utro som var årsaken. Som du sier, du brukte kondom... Kansje du har fått det fra kjæresten igjen?? eller at en av dere ikke ble kvitt det sist.. Du kan være dønn ærlig med han, å ta alt som kommer etter det. eller du kan være litt "dum" ærlig å si at du har testet positivt på klamydia og om han vet noe om det. Kansje han oxo har noe usagt til deg, eller så kan du spille på at det kansje er fra sist... Uansett hva du velger så blir det nok litt rabalder der hjemme, men dere må begge sørge for å bli kvitt det. Å har han vært utro før, så kan han kansje ha vært det igjen. Å det gjelder for deg oxo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå