Gå til innhold

Hallo vennen-Elastica

Anbefalte innlegg

Kjekt å sjå deg her inne no.Du..ser du om de finner jobb til meg på attføringsmøte på mandag??Eller får eg fortsette på skulen videre?Vist de finner jobb,så trur eg nok at eg ikkje orker videre skulegang i tillegg.

Og du,kjem eg til å fjerne spiralen,eller skjer det likevel at eg blir gravid?Den fungerer så fint no at eg trur ikkje sjølv at eg fjerner den med det førstye.Er så morro å spørre altså...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6222899-hallo-vennen-elastica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo vennen min!!

Går det bra på skolen -trives du? Håper det for jeg kan ikke få opp at de finner noe passende jobb...

Ser ut som om du fortsetter på skolen og at du får attføring.

Når det gjelder spiralen så ser det ikke ut som du tar den ut men får opp graviditet på deg likevel..

Får du fremdeles opp graviditet på meg? Har ikm. på mandag og hvis jeg ikke får den når kan jeg evt. teste..?

Stooor klem

Hei

Ja eg trivest.Trur det skal bli kjekt å jobbe med barn,eller ungdom.Eg håper at de ikkje finner jobb til meg,for eg er nok klar for noko nytt.Trur og håper det dukker opp ein jobb til meg etterkvart.Ja blir eg gravid med spiralen,så bestemmer skjebnen for meg,for eg hadde nok blitt glad for det,og ville beholde den lille.Er så vinglete i kva eg egentlig vil no.Får opp graviditet på deg ja,og at du kan teste på neste lørdag.No får eg opp ei jente på deg.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...