Gå til innhold

April: I dag har jeg vært kjempeflink :D:D

Anbefalte innlegg

Startet dagen med å kaste mann og barn ut( høres brutalt ut)... Men når jeg har bestemt meg for å male så skal jeg være alene..

Bestemte meg i går at nå skal stuen males. Hadde mørk stue og nå var jeg så lei den plommerøde fargen.. Syntes igrunn den fargen er veldig tung i en leilighet...

Kjøpte maling til stuen for 1 mnd siden,så den har stått lenge å ventet på meg :) Malte Stian sitt rom da han var på sommerleir så jeg var litt lei da jeg var ferdig..

I morges sa jeg til sambo at han skulle ta Emilie med seg på besøk til Farfar så kunne jeg male stuen.. Og bra for meg så var han enig.. Svigerfar er veldig syk og har problemer med å ta turen til oss.. Han ble kjempeglad da sambo ringte for nå var det lenge siden han hadde sett Emilie..

Når de kjørte så satt mor i gang med å male :) Halve stuen var ferdig da de kom hjem igjen.. Men det går jo ikke ann å male med Emilie rundt beina,så da sendte vi henne opp til mormor (etg over)..

Da landskampen begynte var jeg helt ferdig med stuen.. Vondt i armene nå også :)

Syntes jeg har vært flink jeg hehe

Og så fornøyd med fargen (kaffe latte tror jeg den het,stian har latte på sitt rom)

Så nå sitter jeg her å nyter veggene og lurer på hva jeg skal ha hvor :)

Fortsetter under...

Ja nå ble eg nesten litt misunnlig gitt - dei fargene er kjempe fine begge to. Kjempe koslig farge - og så deiligt med en forandring da.

du har vore skikkelig så efektiv i dag! ;)

Så går dagen i mårå til å få ting på plass igjen.

wow - du er god!!!

her startet vi med friskt mot på nytt barnerom i dag. leverte matilde hos dagmamma i åtte, halv ni-tiden og begynte å rive. rev tapet, et gammelt innebygd skap, taklister og vinduslister og takpapp. gulvet skal opp etter lunsj. så er det "bare" å klabre opp nye gipsplater, litt isolasjon her og der og ny parkett og nye takplater. "bare" hos oss pleier å ta ca et halvt år, så jeg blir vel gående å sparkle med svær mage (forhåpentligvis) denne gangen også (sist pusset vi opp barnerom i januar når jeg skulle føde i april). øyvind snakker nå med elektriker på tlf ang kontaktene - de er et herk hver gang pga utforinger og det faktum at vi helst burde ha bytta hele ruklet, men det blir litt dyrt å ta alt sånn i en omgang. SÅ, nå skal det lunsjes :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...