Gå til innhold

Takk for koselig barseltreff jenter! :-)


-carina-

Anbefalte innlegg

Det var trivelig å hilse på dere og barna!

Jeg blir gjerne med igjen en annen gang, jeg! :-)

 

Gikk turen hjem med T-banen greit? Karsten sov så søtt... Helt til vi kom frem, da ble det dessverre litt skrik. Er ikke lett å gå med en hylskrikende baby på armen samtidig som man skal ha med seg vogna altså! Men vi kom oss da hjem og fant frem puppen...

 

Nå er det natta her. Etter min "rangling" ute i går kveld, er det godt med en tidlig kveld!

 

Vi "snakkes"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var et veldig koselig treff, alle var kjempe hyggelig:-) Og var jo gøy å se og prate med andre som har baby i akkurat samme alder!

 

T-baneturen gikk greit, tror vi klarte oss rett før den værste rushen. Amandus våknet med engang vi gikk av banen og hadde sagt hadet til Hilde, så måtte inn på Mortensrud senteret og amme der før vi gikk hjem, hihi! Var kanske utslitt når jeg kom hjem, men var en deilig dag:-)

Gleder meg allerede til neste treff!!!

 

Nå er det natta på meg også gitt, håper Amandus sover til 6 i morgen også..hadde vært digg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Takk for i dag! Synes også det var veldig veldig hyggelig! Ingen tvil om at vi møter opp neste gang vi også :)

 

Jeg fikk ikke sagt ha det til alle.... Victoria var ikke helt fornøyd, og jeg rømte på jobben til mannen min for å amme i fred og ro. Dermed endte vi opp med en klam og fullstappet t-banevogn på vei hjem, men men. Vi overlevde :)

 

Vi snakkes!

 

Klem fra Hilde Andrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe koselig å møte dere alle sammen. Blir helt klart med neste gang og, deilig å komme meg ut og prate med andre voksne enn bare mannen:-)

Gikk greit på bana, men måtte kjøre rett til Strømmen for å hente Emma hos barnevakta, så vi fikk rush i bilen hele veien hjem derfra. Ikke noe morro, begge våkna og gråt.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tusen takk for kjempe koselig kafe besøk ! Vi blir også med neste gang :=) Koselig at alle kom så godt overens !!

 

T-bane turen hjem gikk heldigvis veldig bra, Joakim sovnet på armen min så jeg satt med ham inntil meg hele turen. Våknet akkurat da vi gikk inn døren hjemme !

 

Ha en fin helg alle sammen !

 

Vi skal feire 3-års dagen til Mathias i helgen med fullt hus !

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...