Gå til innhold

Nå må dere her inne holde opp med sutringa!

Anbefalte innlegg

ærlig talt: r e l a x

Klaging på EL

Klaging på TR

Klaging på symptomer ditt og datt

Klaging på veninners graviditet før ens egen

Klaging på negative tester

Klaging på det MESTE

Man blir som regel gravid. Slik er Moder Natur.

Så: *SLUTT Å SYT*

Hilsen Lykke

Fortsetter under...

Hehe, ja den hjalp! Hvor lenge har du prøvd da?

Her støtter vi hverandre uansett hvordan formen er. Vel, noen av os da. Må jo en anonym til for å spre det glade budskapet! Ikke kom her og døm oss som har en dårlig dag!

helt enig med deg Maja-Mor.

Syns det er pysete å skrive sånne ting og være anonym. Hva med og vise seg og stå for hva man sier????

Om noen vil syte og klage så er det vell bare for deg (anonym) og ikke lese de innlegg som gjør deg så frustrert.

Jeg begynner min prøving nå og har kanskje ikke så mye å si, men syns bare det er smålig og si sånne ting.

Annonse

To ting:

1: Stikk fingeren i jorden og se hvor mange det er som sliter i åresvis før man klarer det, hvor mange det er som må igjennom ass. befruktning og hvor mange det er ender med adopsjon. Så det er helt normalt å synes hele denne bli gravid prosessen er vanskelig og at det er vondt når andre får det man så veldig gjerne skulle hatt selv.

2. Slutt å være så feig at du tyr til anonym når du skriver sånt piss!

Jeg har da for pokker ikke sagt at andre her inne skal slutte å syte slik som du gjør nå. Jeg syntes det er frekt av deg og komme her som anomym og kommandere oss til å slutte å syte!!!!!!!

Ja, det er en vesentlig forskjell her ja!

Så gidder du å bruke energi og dyrebar tid til et SYTE innlegg??? hehehehe morsom, du vil nok bare provosere.

Her er heldigvis et forum med stor takhøyde der vi alle kan få leve ut våre mer eller mindre store paranoide tanker, bekymringer, sorger og gleder. Og ikke minst får syte litt!!! Når gjør man ellers det da??? Har godt av å syte og klage litt skjønner du, så får man noen gode positive tanker og meldinger igjen.

nei vettu hva anonym.

her hører du ikke hjemme,

kom deg inn på krangle siden der finner du sikkert noen å krangle med.

Det er en fin side hvor alle støtter hverandre uansett hvor mye en måtte klage over ting.

Vi har et fint miljø her inne så ikke kom å ødlegg det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...