Gå til innhold

April: Åh...Hege_d....nå er det jo bare......et par snaue uker til termin!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hej, og hvor hyggelig at dere følger med :)

Ja, idag er det tolv dager til termin. Det er helt sprøtt! Det har gått så kjempefort. Sist hadde jeg jo masse tid til å ligge på sofaen og være gravid og følge med på alle hjemmesider som hadde en uke-for-uke beskrivelse, mens denne gang har tiden fløyet avsted, og i uke 25 glemte jeg simpelthen en jordmortime, hvilket ihvertfall ikke kunne skje i min 1. graviditet!!

Fordelen med travelheten har vært at jeg slett ikke har tatt så mange kilo på denne gangen, for jeg løper jo altid rundt etter Storm :)

Og selvfølgelig er jeg klar for å bli tobarnsmor, selv om jeg også denne gang plutselig kan få kalde føtter...

Jeg kan ikke helt forestille meg hvordan det blir, så jeg velger å tro at det bare blir kjempekjekt( og selvfølgelig hardt arbejde!).

Denne gangen gleder pappaen seg helt enormt mye - mye mere en sist gang hvor han ikke ante hva som var i vente, og det er deilig!

Lykke lykke til med de få resterende dagene i det andre svangerskapet og den forestående fødsel :-)

September er jo en utrolig flott måned å få brn i og da:-) Ikke for varmt, men heller ikke for kaldt for å trille turer o.l :-)

p.s... du må si ifra når noe skjer, så vi kan vente spente:-)))))

klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...