☆chiquita☆ Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Er det noen her som har erfaring med å kombinere amming og litt flaske med tillegg på kvelden? Føler jeg har mindre melk på kvelden, og har sittet og ammet konstant hele tiden. Etter jeg begynte å gi 2 flasker på kvelden, føler jeg han har roet seg mere og sover godt om natta. Ammer 1 gang om natta. Lurer på om det kommer til å gå greit framover eller om jeg kommer til å miste melka på dagen også etterhvert?? Gir han det lille jeg har om kveldene innimellom flaska, så jeg lar ikke vær å amme i mange timer..
Lykke*m2* Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hei. Jeg har hatt det som deg, ammet hele kvelden. Ga litt flaske med mme i begynnelsen, men dette er ikke lurt da kroppen ikke får signaler på hvor mye økning den trenger. Jeg kuttet ut mme, det går kanskje maks en uke så er produksjonen oppe å går. Du sier ikke hvor gammel barnet er, men hvis det er lite så er alle barn litt urolige på kveldstid. Pleier å roe seg rundt 3 mnd. Prøv uten mme, jeg lover at det går bedre etterhvert. Jeg har vært i dine sko... Lykke til
☆chiquita☆ Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Takk for svar. Han er 5 uker, så da kan det jo stemme godt med det du sier. Men den ene gangen ammet jeg 3 ganger på en time, så blandet jeg 90 ml med mme, og han drakk alt uten pause. Ikke godt å vite hva en skal gjøre da. Skal prøve noen kvelder uten mme og se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå