Gå til innhold

Riktig nok sier de...

Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

at barna blir fort store, men neppe som i dag. Jeg regnet ut ved hjelp av Babyverden.com sitt terminkalkulator hvor langt jeg var på vei. Den sier jeg er 6 uker på vei. Var hos legen i dag, og han kunne fortelle meg at jeg er 8 uker på vei :)

Noen som har erfaringer på hvem som har rett, legen eller babyverden? Min baby kommer da mellom 17. april og 30. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde siste mens 9. juli og er 8+3. jeg vet ikke sikker termin for det er alt etter hvilken kalkulator jeg bruker, men trekker du fra de mnd en skal og legger til en mnd har jeg termin 16. april.

Har ikke fått tak i legen enda så jeg har ikke engang fått det bekreftet fra legen at jeg er gravid...men ingen tvil her i gården. magen er så stor enkelte ganger at det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg har fått ganske bra mage nå, men er usikker på om det skal vises allerede etter 8 uker? Dette er første gangen min så alt er så nytt og spennende! Er så nysgjerrig på alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bruker uansett 28 dager, jeg har også laaaaange sykluser, men på papiren mine står det 6. Mars som termin, mens etter UL så er terminen 27. Mars (Har fått tidlig UL pga tidligere komplikasjoner m.m)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen min så kunne jeg bruke mine egne bukser til uke 21,

Den skikkelige magen er ikke kommet enda men jeg er veldig oppblåst og det er derfor det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei. Heldigvis passer buksene enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...