Gå til innhold

Oktober: rare lyster ?


løve-78

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått sånn innmari behov for å lukte på eksos!!!! Helt sykt, men det er en sinnsykt god lukt da....

Det er nesten blitt så ille at jeg vurderer å gå ut å starte bilen, slik at jeg kan få inhalert litt eksos. Har ikke gjort det enda, men tenker på det hele tiden.

 

Er det flippa helt for meg eller er det flere med slike sinnsyke behov???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHAHA!

I know!! mmmmmm...åsså bensinlukt! Gleder meg til hver gang jeg skal fylle bensin på bilen! Elsker også lukten av nyoppakket plastikkbadeball...må nesten i butikken å kjøpe ein, bare for å lukte...

 

Men...klarer vel å holde meg...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, bare på besøk fra nov. klubben.., måtte bare svare på denne, for jeg er helt idiot når det gjelder eksos (og bensin) jeg og.. Har vært et par ganger å skrudd opp bensinlukket på bilen... sykt.., men har virkelig et sterkt behov der for de luktene! og ja, tanken streifer meg flere ganger daglig..- "skal jeg sette bilen litt på tomgang tro, hmmm..." elsker å kjøre til nabobyen i rushen, for da blir jeg som regel stående inni tunnellene.. sveiver ned vinduene og nyter lukta... mmm... samboer syns jeg er skrullete han :S

eksos er en nydelig lukt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeelt enig med den bensinlukta asså!!!

ååh! hvorfor sa dere det nå da?? sambo er ute med bilen...

var med han på bilversted her om dagen!! det var HIMMELSK!!

satt der og venta mens jeg himla med øya over den gode lukta...ville nesten ikke dra derfra hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, morro å høre at det er flere som har slike syke lyster. Nå føler jeg meg ikke så koko lenger, når jeg vet det er flere som har samme "behov" ... hvis man kan kalle det for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...