Gå til innhold

En klem til majamor og ett brev til deg:)

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra tanta di i dag...hun skreiv at hun føler seg skikkelig ekkel..og har enormt dårlig samvittighet ovenfor deg...hun trenger virkelig en ferie nå sa hun...følte seg rett og slett utbrent (utblødd) Og hun prøver så godt hun kan å spare til drømmereisen nå..jordomseiling i 9 mnd tror jeg d var..men var vist ganske dyrt....hun fikk ikke kontakt med deg følte hun.."stresståke" tror jeg hun kallte det...så hun ba meg be deg sette over litt penger på konto til henne slik at hun får reise:)

Men jeg sa at du mest sannsynlig hadde brukt det meste på pergo og at jeg skulle spørre deg lell da...

De er bestevenninner tantene våre skjønner du..så jeg får høre alt sladderet...til å bli sprø av ....og jeg fikk vite at tanta mi egentlig ikke har så veldig lyst til å reise enda..men at di tante egentlig ville ha selskap på turen da..så håper jeg da..at tanta mi ombestemmer seg denne mnd....

KLEM TIL DEG!

Fortsetter under...

Annonse

hum....jaja...kanksje vi får el på samme dag? hehe....FARSKEN...har glemt å TESTE....og jeg husker ikke når jeg tissa..d går litt for automatisk...er på dag 12 i syklusen jeg....vil så gjerne vite når el er..sukk

Og jeg har ikke holdt på en god stund en gang..men fortalte venninna mi at vi har snart har prøvd i 4 mnd....hun ble sjokkert..hehe...fortalte henne om bim og alle erfaringene jeg har gjort meg.....jeg har vært skremmende naiv

får virkelig håpe d...d som er ekkelt er at jeg får slike dumme tanker når det drar ut...:"kanksje d er en mening med at jeg ikke blir gravid nå..er jeg for ung og naiv...for uerfaren...er jeg villig til å slutte med alene tiden min..osv...slitsomt...samtidig som jeg ikke vil noe annet i hele verden

Annonse

ehhe..får du svar da tror du? husk å oppdatere meg..skal BIMME MASSE I MORGEN;) hihi....har tenkt å møte opp på 1 forelesningstime også dra hjem...og SOVE ! hehe...

men nå sier jeg natta jeg..ble ikke noe babylaging i går...så må i dag;)hihi.+ gleder meg! ...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...