Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Trenger navn til gutten vår. Liker norske navn og lurer på Amund, Åsmund eller Asbjørn. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Ville brukt Amund, det er søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.com Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg liker også Amund best, men sambo er ikke helt enig:( HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Liker Åsmund godt, siden jeg har en kjempegrei kompi som heter det:) Amund er også kjempefint da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Amund er kjempefint! De to andre er litt mer "voksne", men det er bare fordi jeg ikke kjenner til noen under 40 som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har en kjempegrei kompis som heter Amund, jeg da:) Synes uansett at Amund er det fineste av de tre navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Liker også best Amund av de tre, men kanskje Audun er mer spiselig for din sambo? Er ikke så gubbete som Asbjørn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 Amund er finest av disse! Flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #9 Del Skrevet 7. september 2006 Amund er kjempefint! Asbjørn er helt ok, Åsmund er ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. september 2006 #10 Del Skrevet 7. september 2006 Amund er veldig fint. Asbjørn og Åsmund syns jeg er litt tunge navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 Hurra for flotte navneforslag dere har!! Amund og Åsmund er kjempeflott. Asbjørn også, men assosierer litt med TV2's julenøtter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 13. september 2006 #12 Del Skrevet 13. september 2006 Amund er flott! Åsmund liker jeg ikke, men Asbjørn er brukbart :-) Hva med Aksel, Aslak, Halvor eller Einar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duddlidu Skrevet 14. september 2006 #13 Del Skrevet 14. september 2006 Hehe, tv2 nøttene var det jeg også tenkte på når jeg leste Asbjørn. Hadde blitt underlig å bruke det navnet for min del, men Amund synes jeg er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 14. september 2006 #14 Del Skrevet 14. september 2006 Amund og Asbjørn likte jeg. Hva med Andreas da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #15 Del Skrevet 29. september 2006 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #16 Del Skrevet 29. september 2006 Amund likte jeg best av de navnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå