Gå til innhold

Jobbing, jobbing og atter jobbing...

babbalubba

Anbefalte innlegg

Hvordan holder dere ut på jobb for tida damer? Føler at jeg snart går på veggene her jeg. Har vært så utrolig sliten de første ukene. Sleper meg opp av senga hver dag, og forsøker å gjøre jobben min som best jeg kan den tida jeg må være der, men det er langt i fra enkelt. Strekker aldri til 100 %, og det er litt kjedelig. Det må da vel gå over en vakker dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også på at det skal gå over, holder på å sovne på jobben rett som det er. klarer liksom ikke å få gjort unna arbeidet...tipper at de på jobb har en mistanke....gjesper jo hele tiden, kommer ofte for sent og har ikke den samme futten i kroppen som før!

hvor langt er du kommet?

rose 8+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+5, omtrent like langt på vei vi da. Klarer liksom ikke å utstå tanken på å jobbe i 26 uker til, virker så uendelig lenge. Men vet jo at det vil bli bedre etterhvert. Har liksom ikke en jobb som tillater at jeg sover eller kommer for sent heller:)

Hva jobber du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter i sentralbord så det tar seg ikke ut at jeg sover jeg heller he he.

Telefonen kimer i ett sett og det er nesten ikke sjanse for en pustepause engang. Heldigvis sitter jeg på baken så jeg trenger ikke løpte.....

du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbing ja... føler det litt slitsomt å gå på jobb for tiden. Jobber 100% som hjelpepleier og har tredelt turnus (dag, kveld og natt) Puh...

Lurer på hvor lenge jeg holder ut, skal prøve så godt jeg kan og holde ut så lenge som mulig hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja, samme her....

Kvalm og sliten. Sovner tidlig hver kveld etter jobb..

Og atpå til fikk avd. i går beskjed om at vi ble pålagt å jobbe overtid for å få et bittelite drittprosjekt ferdig (fordi vi aldri rekker det i arbeidstiden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter jeg også. Verken idag eller igår har jeg klart å gå på jobb, for kvalmen og trøttheten tar overhånd. Er 7+1. Jeg synes jobben min er kjempe kjekk også har jeg nettopp blitt ansatt. Har jo ikke jobbet 2 uker engang enda, så det er jo pinlig. Men jeg har jobbet der i samme stilling i flere mnd som innleid da. Lurer på om jeg kanskje må bare fortelle sjefen hvordan det ligger an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...